spoor65 schreef:Eigenlijk kan ik maar 1 advies overnemen,
Kijken naar banen met de verschillende programma`s en systemen, en dan op je eigen gevoel beslissen wat het best bij jezelf past.
ieder systeem heeft zijn voor- en nadelen, en dat kan dan ook nog eens voor iedere gebruiker weer anders zijn, in de zin, dat een nadeel voor de èèn, een voordeel voor de ander kan zijn, de 1 wil veel rangeren, de ander vooral rondjes rijden in verschillende samenstellingen, om maar een voorbeeld te noemen.
een ander heeft erg veel verstand/inzicht van/in computerprogramma`s en systemen, en nummer 4 juist weer niet en zoekt een systeem wat eenvoudiger is,
kortom,
zoveel wensen, zoveel systemen/programma`s, want voor iedere wens is wel bijna iets bedacht en te vinden.
En juist daarom is dit denk ik ook z`n gevoelig onderwerp geworden op de diverse fora.
Mondeling uitleggen en begrijpen is vaak al een hele klus, laat staan als dat ook nog eens op schrift gaat, waarbij je veelal dingen op verschillende manieren kunt lezen/uitleggen, met alle gevolgen van dien.
Iedereen probeert hier met de beste bedoeling hun ding te schrijven, maar dat valt ook al niet mee, mede doordat dus veel dingen op verschillende manieren te schrijven zijn, net als het al eerder genoemde lezen.
Dus, ik zou zeggen, op naar Lochem in september, want daar heb je voor vergelijk een mooie kans.
mvg
Freddy
Sluit ik mij bij volledig bij aan Freddy en Ton, ik sta aan jullie kant.
Ben zelf ook gestopt met mijn modelbaan, maar ben wel weer van plan te her starten., dit maal goed.
Daarom vindt ik het jammer als een vraag on beantwoord blijft, want wat heeft het dan voor nut een vraag te stellen.
Wilde dit eigenlijk in een ander topic vermelden, maar daar zat al een slot op, helaas
Discussies zijn gezond, en hou ze gezond.
Sucses mannen van het goede leven, ik lees mee, maak er iets moois van, wat je plan ook is
Martin de Deugd