Hoi, ik rij fleischmann digitaal, heb hier 2 vragen over, n.l. ik wil een schaduwstation aanleggen van 4 sporen, wie heeft hiervoor een oplossing hoe ik dit moet aansluiten c.q schakelen zodat er wanneer er een trein op spoor 1 binnenkomt, spoor 2 vertrekt, enz.
Wie heeft er een oplossing voor dubbelspoor wat ligt in een vorm van een driehoek, i.v.m kortsluiting.
groeten, Gerhard.
schaduwstation + dubbelspoor driehoek
-
Re: schaduwstation + dubbelspoor driehoek
Hallo Gerard,
Geef eens een schets van je ideeën. Dat praat wat makkelijker. En rij je analoog of digitaal met comp etcccc
Grtzz Rob
Geef eens een schets van je ideeën. Dat praat wat makkelijker. En rij je analoog of digitaal met comp etcccc
Grtzz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hallo Gerhard,
Als je je sporen in het schaduwstation voorziet van bezetmelders (2 per spoor), kun je via een pc en het programma koploper alles automatiseren zoals je beschrijft.
Voor een driehoek heb je een keerlus-schakeling nodig.
Groetjes,
Jos
Als je je sporen in het schaduwstation voorziet van bezetmelders (2 per spoor), kun je via een pc en het programma koploper alles automatiseren zoals je beschrijft.
Voor een driehoek heb je een keerlus-schakeling nodig.
Groetjes,
Jos
Hallo Jos.
Ik wil zonder PC gaan rijden, alleen handmatig digitaal via Fleichmann IB.
Ik zit momenteel in de opbouwfase.
Wat is in mijn geval een eenvoudige oplossing voor een 4-voudig schaduwstation?
Gerhard
Ik wil zonder PC gaan rijden, alleen handmatig digitaal via Fleichmann IB.
Ik zit momenteel in de opbouwfase.
Wat is in mijn geval een eenvoudige oplossing voor een 4-voudig schaduwstation?
Gerhard
Hallo Gerhard,
Als je geautomatiseerd wilt rijden heb je toch een pc en programma nodig waarin je alle regels en prioriteiten vastlegt en stuurt.
Groetjes,
Jos
Als je geautomatiseerd wilt rijden heb je toch een pc en programma nodig waarin je alle regels en prioriteiten vastlegt en stuurt.
Groetjes,
Jos