bezetmelders
bezetmelders
Hallo, Kan ik bezetmelders type rm-gb-8 van littfinski ook cimbineren met de melders van rosoft.
Mvg Jan
Mvg Jan
-
Re: bezetmelders
Jan,
Helemaal geen probleem.
Grtzz Rob
Helemaal geen probleem.
Grtzz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hallo,
Ik vraag dit omdat mijn melders van rosoft de s88-n versie is en die rm-gb-8 van littfinski met de platte stekkers zijn voorzien, kan ik dan zo`n platte stekker vervangen door een netwerk stekker.
Mvg jan
Ik vraag dit omdat mijn melders van rosoft de s88-n versie is en die rm-gb-8 van littfinski met de platte stekkers zijn voorzien, kan ik dan zo`n platte stekker vervangen door een netwerk stekker.
Mvg jan
hallo Henk,
Kan ik niet ook gewoon de stekker vervangen door een rj 45 stekker.
Mvrgr jan
Mvrgr jan
-
Jan,
Een kant van het snoer een RJ45 er aan zetten en het probleem is opgelost, wel opletten dat je de goeie volgorde aanhoud aangezien de RJ 45 8 pinnen heeft en de S88 kabel maar 6. Kijk hier voor de aansluiting.
Makkelijker is het waarschijnlijk om een platte stekker aan een Cat kabel te maken.
Grtzz Rob
Een kant van het snoer een RJ45 er aan zetten en het probleem is opgelost, wel opletten dat je de goeie volgorde aanhoud aangezien de RJ 45 8 pinnen heeft en de S88 kabel maar 6. Kijk hier voor de aansluiting.
Makkelijker is het waarschijnlijk om een platte stekker aan een Cat kabel te maken.
Grtzz Rob
Grtzz Rob
Jan, gewoon een verloopje erop zetten of de eerste s88SD16-n aansluiten met de standaard verbinding. Mogelijkheden genoeg, als je dat even rechtstreeks aan me vraagt, dan is daar altijd een passende oplossing voor.jan schreef:hallo Henk,
Mvrgr jan
Mvg
Wim.
Ik heb nu een stukje bandkabel met platte steker in mij handen en een RJ45, maar het lijkt mij een drama om dat bedrijfs zeker voor elkaar te krijgen.R Fongers schreef:Jan,
Een kant van het snoer een RJ45 er aan zetten en het probleem is opgelost
Als je de aders los maakt zijn ze te dik om in de RJ45 te proppen
Je kan dan nog proberen om RJ45 connectors voor massive kern te gebruiken daar zijn de gaatjes waar de draden in gaan iets groter maar die zijn niet overal te koop.
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
hallo,
mijn melders hebben een ronde kabel en zit vastgesoldeerd aan de printplaat.
zal bij ons op de club eens nagaan of er iemand er een adapter aan kan solderen.
mvg Jan
mijn melders hebben een ronde kabel en zit vastgesoldeerd aan de printplaat.
zal bij ons op de club eens nagaan of er iemand er een adapter aan kan solderen.
mvg Jan
Jan, wat is nu eigenlijk je probleem? Laat die kabels er gewoon aanzitten, die werken net zo goed als een kabeltje met een ander stekkertje. Het enigste voordeel van de Patch-kabel is dat hij goedkoper is en makkelijker verkrijgbaar is.
Even een andere vraag met wat digital systeem werk je? Want misschien is er wel een betere of andere oplossing.
Mvg
Wim.
Even een andere vraag met wat digital systeem werk je? Want misschien is er wel een betere of andere oplossing.
Mvg
Wim.
Hallo wim,
Ik heb twee melders van jou met rj 45 connectors en twee van littfinski met de platte s88 stekkers , daar zit nu het punt dat ik die aan elkaar moet verbinden met een verloopje of een amdere stekker
mvg Jan
Ik heb twee melders van jou met rj 45 connectors en twee van littfinski met de platte s88 stekkers , daar zit nu het punt dat ik die aan elkaar moet verbinden met een verloopje of een amdere stekker
mvg Jan
Oooohh, is dat alles. Geef je n.a.w. gegevens dan even door buiten het forum om, dan komt het verloopje gewoon naar je toe. Op de s88SD16-n zit ook een aansluiting voor de standaard s88 verbindings kabel. Aansluiten moet dus altijd lukken.jan schreef:Hallo wim,
mvg Jan
Mvg
Wim.