De oude baan (http://n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5611) wordt inmiddels afgebroken. De Dinamo componenten zijn allemaal van de hand gedaan. Ja je leest het goed.... geen Dinamo meer, maar volledig DCC. Reden van de overstap is dat inmiddels een overgroot deel van de locs al voorzien zijn van een decoder. Ik blijf het geheel aansturen met iTrain, dat bevalt gewoon nog steeds uitstekend!
Ik heb inmiddels al een 2-tal bezet meld modules van Digikeijs aangeschaft, het is nu wachten tot de Digikeijs centrale eindelijk geleverd wordt en dan kan ik eens een klein proefbaantje maken om e.e.a. te bekijken en uit te zoeken.
En dan ga je natuurlijk op zoek naar een nieuw baanplan.....maar wat. Na zoeken en zoeken heb ik een baanplan gevonden wat ik zeer interessant vindt. Het biedt zeer veel mogelijkheden. Op dit moment ben ik aan het bekijken of het geheel haalbaar is.
Wellicht is het voor een aantal van jullie een bekend baanplan.
Het gaat om het volgende baanplan:

Een behoorlijke kluif... maar ik houd wel van een uitdaging. Ik wil proberen om het geheel modulair op te bouwen.
Maar goed, gaan nog wel wat dagen, maanden en misschien wel jaren voorbij voordat het gereed is, als het al haalbaar is.
Het uitzoeken van het haalbare staat nu op de agenda. Kortom, het geheel uittekenen en kijken waar ik in n-spoor tegen aan ga lopen (het is een H0 baanplan).
Eerste wat mij niet duidelijk is waar het gedeelte rechts van de draaischijf heen gaat.... Lopen die sporen dood in een 2-tal tunnels?
Genoeg te doen hier.....
Grtz.
Peter