De meeste van jullie weten inmiddels wel dat ik lid ben van een locale model club hier. mijn treinen vriendje Paul heeft recentelijk de laatste hand gelegd aan zijn tentoonstellings baantje.
Hoewel hij analoog was begonnen heb ik hem zo gek gemaakt om er een DCC baan van te maken, inmiddels rijdt de trein helemaal computer gestuurd, we moeten nog wel een aantal zaken even aanpassen. optrekken en afremmen bijvoorbeeld.
Deze baan is volgend jaar waarschijnlijk in Nederland te zien, maar nu alvast een voorproefje
Al die kleine details maakt het wel helemaal
Lijkt alsof ze in Engeland altijd een paar stapjes verdergaan in deze hobby
Zeker gaaf als je dit in Hilversum zou kunnen krijgen...
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Mooi gedetailleerd, mooie kleuren in de scenery! Alleen, die Morris die (beetje dicht) achter de bus aan hobbelt, hoe doe je dat? Knappe scenery hoor, ik zou zeer content zijn als me dat zo lukken. .
Mooie baan. Compact met leuke details. Vele zijn door anderen al genoemd, mij viel de bunker op. De Home Guard heeft nog steeds een defensie positie.
Alleen de tekst in het beging van de film ging voor mij te snel. Maar de Britse sfeer is geheel aanwezig. A pint anyone?
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Goedemorgen allemaal, dit weekend hebben we Tormouth draaien op The Great Electric train show, echt een top locatie in het British Moter museale, beetje vergelijkbaar met de show in the Spoorweg museum in Utrecht.
De baan heeft zich echt top gedragen gisteren, op een ontsporing na heeft de baan de geheel dag zonder zorgen volledig automatisch gereden wat mij tijd gaf om een filmpje in elkaar te flansen