de GEINBAAN concept TWEE

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: de GEINBAAN concept TWEE

Bericht door janiegein »

teruglezend kwam ik Ben zijn bericht nog tegen met wat vragen.

Ja ik ben voor buiten aan rolstoel gebonden . in huiskamer kan ik met beleid los lopen en eventueel met rollator wat loopsteun of wandelstok. bukken en op mijn knieen gaat ook maar niet op mijn rug onder tafel en op die manier boven het hoofd werken . maar voor dat niveau -nul daar kan ik bij door dat kantelbaar te maken tot alles bedraad is en daarna naar niveau nul wat dan weer vast ligt ervan uitgaande dat als bedrading schakelingen enz op -nul goed gemonteerd is er dan niet meer bij hoef. dus zie daarboven geen verder bewegingsbeperking. hooguit dat het niet te mannen zal zijn en vraag dan wel hulp als dat nodig zou zijn maar dar zien we dan wel weer laten we eerst maar ergens kunnen starten hihi dan zal al doende snel duidelijk worden wat ik nog wel of niet meer kan . dus net al ik, geduld mannen, komt uiteinderlijk allemaal goed ha ha ha.

Één van de voordelen van dat wachten is dat ik genoeg tijd heb om achter de oogbollen te bouwen waar baan al drie keer klaar is ha ha en dus de nodige aanpasingen nog kan bedenken hihi . 7(8)7 7(8)7

groet Jan.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7442
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: de GEINBAAN concept TWEE

Bericht door Krab »

Hoi Jan , zie dat je -15 schaduwstation heb getekend ,maar kun je daar niet meer ruimte in de hoogte maken ?
Weet namelijk dat het bij de garagebaan aan de linkerkant ook 15 cm was ,en moest het soms leeftijden als er wat gebeurt was .
Met mijn armen stootte ik soms een ander treinstel van de rails ,vandaar dat ik je even waarschuw dat je die fout ook niet moet maken ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3551
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: de GEINBAAN concept TWEE

Bericht door janiegein »

hoi sjaak .
die hoogte is nog niet echt bepaald maar wat jij als een vorm van probleem hebt gemerkt is een serieus punt om over na te denken om die om te belijken of die ruimte hoger te maken het is tensltte de basis hoogte waaruit de rest erop wordt gemaakt dus best wel goede tip sjaak dank hiervoor .

groet jan .


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7442
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: de GEINBAAN concept TWEE

Bericht door Krab »

Graag gedaan Jan daar is dit forum voor toch .


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Plaats reactie