Treinstel
Re: Treinstel
Dat krijg je toch alleen als iedereen die zich aangemeld heeft ook stemt, anders is het beeld altijd vertekend (er zijn ook mensen die wel interesse hebben, maar toch niet stemmen namelijk).
Buffel DM '90 komt ooit nog van Taco
Hondekop 2/4 delig is er al van THS 2 delig
Plan V is er al van Trawos
Plan T is er al van Trawos
Dubbeldekker DDm2 is er al van Phildie en Trein2000 OEM (Niels)
Regiorunner V-IRM is er al van Trawos
Hoe kan ik nou kiezen uit iets wat er allemaal al is ??
Hondekop 2/4 delig is er al van THS 2 delig
Plan V is er al van Trawos
Plan T is er al van Trawos
Dubbeldekker DDm2 is er al van Phildie en Trein2000 OEM (Niels)
Regiorunner V-IRM is er al van Trawos
Hoe kan ik nou kiezen uit iets wat er allemaal al is ??
Ik mis de LiNTs/GTW's van Arriva, Veolia en wat er tegenwoordig allemaal nog meer rondrijdt...
Zou toch moeten lukken met wat ombouwen/spuiten van de Trix/Flm modellen? Misschien leuke actie voor freebit?
(wat is er trouwens met die Taurus poll gebeurd? )
Zou toch moeten lukken met wat ombouwen/spuiten van de Trix/Flm modellen? Misschien leuke actie voor freebit?
(wat is er trouwens met die Taurus poll gebeurd? )
Laatst gewijzigd door shoven op 23 feb 2009 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Volgens mij is de GTW er ook al en Fleischmann zou ooit met de Lint komen
http://www.finescalemuc.de/
http://www.finescalemuc.de/
- Bijlagen
-
- ARRIVA_2tlgDiesel_1.jpg (46.16 KiB) 7960 keer bekeken
Heel mooi die modellen, maar de prijs is net zo exclusief als het model... Ik hoor mijn portemonne nu al kreunen. Voor dat geld koop ik heel veel leuke andere spulletjes...
Voor een heel wat redelijker bedrag koop je een Minitrix setje, gecombineerd met een leuke overspuit-actie?
Voor een heel wat redelijker bedrag koop je een Minitrix setje, gecombineerd met een leuke overspuit-actie?
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Weet je hoeveel traxxies je daarvan kan kopenRaceDuck schreef:
bestelformulier en prijs
Dus geef mijn portie maar aan Fikkie
Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
- Moderator
Meerdere, maar het aantal is wel afhankelijk van het merkR Fongers schreef:Weet je hoeveel traxxies je daarvan kan kopen
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Mijne Heren,
We kunnen keizen uit bovenstaande optie's.
En laat je verrassen, hij/zij staan er tussen
groetjes
Hans
groetjes
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
H@Ns schreef:Mijne Heren,
groetjes
Hans
Ik zie hem er nog niet tussen staan hoor.
Gebeurt er eigenlijk iets met het resultaat van de poll? Of is het voor de leut? (ook goed)
@Jos: voorlopig heb ik nog wel ruimte voor een kudde Traxxjes hoor....
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Jos,
Heb eens gerekend maar een tros tractie traxxie's van 12 moet wel lukken, dus 12 x €100 (Minitrix incl decoder) echter zonder pimpen lukt.
Heb ik ineens 44 locs ipv 1 extra
Grtz Rob
Jos schreef:
Ja, maar hoeveel traxxjes kun je kwijt op je baan?
Heb eens gerekend maar een tros tractie traxxie's van 12 moet wel lukken, dus 12 x €100 (Minitrix incl decoder) echter zonder pimpen lukt.
Heb ik ineens 44 locs ipv 1 extra
Grtz Rob
Grtzz Rob
@Raceduck
Dat vind ik nou zo zonde aan die Trawos modellen, ze zijn net niet strak genoeg. Op zich mooi gemaakt, maar het mag net effe strakker.
@Steven
Kan H@ns zo leveren hoor
@Rob
12 traxxen in traxxie? En daar moet nog wat achter?
Maar ja, met 44 traxxen denk je bij iedere passage: Oh daar is weer een traxx. Terwijl bij die ene speciale je toch weer geniet
Groetjes,
Jos
Dat vind ik nou zo zonde aan die Trawos modellen, ze zijn net niet strak genoeg. Op zich mooi gemaakt, maar het mag net effe strakker.
@Steven
Kan H@ns zo leveren hoor
@Rob
12 traxxen in traxxie? En daar moet nog wat achter?
Maar ja, met 44 traxxen denk je bij iedere passage: Oh daar is weer een traxx. Terwijl bij die ene speciale je toch weer geniet
Groetjes,
Jos
Doe mij maar de hondekop, ik zit me te bedenken om een dummie bij ths te bestellen, gebouwd ( ik kan niet met messing werken en een foutje is snel gemaakt) en dan zet ik er een kato motortje in.
Plan V erg leuk, maar die bouw ik zelf al, dubbeldekker oud model heb ik al gebouwd, plan t maak ik mischien nog zelf, en de virm heb ik zo een idee dat fleischmann die gaat maken, althans dat hoop ik. Buffel vind ik wel ok maar hoeft niet zo nodig.
Plan V erg leuk, maar die bouw ik zelf al, dubbeldekker oud model heb ik al gebouwd, plan t maak ik mischien nog zelf, en de virm heb ik zo een idee dat fleischmann die gaat maken, althans dat hoop ik. Buffel vind ik wel ok maar hoeft niet zo nodig.
Groeten Chris
-
Regiorunner V-IRM en DDM. Al weet ik niet of die er ooit zullen komen.
Hopelijk komt Fleischmann of MiniTrix er een keer mee!
Groetjes,
Rick
Rick
DDM is er natuurlijk al in de vorm van een goed uitgewerkt model van Phildie. (Tov de VIRM van Trawos tenminste)Lanrovertjuhh schreef: Regiorunner V-IRM en DDM. Al weet ik niet of die er ooit zullen komen.
De prijs is vooral voor (en ik ga even vanuit dat het verkleinwoord 'tjuhh' op jou slaat) de jongeren onderen ons, waaronder ik , behoorlijk hoog.
Maarrr, ik ben gelukkig eigenaar van een Phildie DDM, en daarom gaat mijn keuze in deze poll ook uit naar de V-IRM
Hoi bij mij gaat ook de voorkeur naar de V-irm uit omdat ik ook al de DDM van phildie heb .
mvrg Sjaak
mvrg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Ach, ik kan zowel de VIRm als die van Phildie niet betalen (Ik kan ook niet sparen )
Groetjes,
Rick
Rick
ja die prijzen dat is idd lastig, ik hou het liefste alles goekoop en zelf wat knutselen, maar nu heb ik zaterdag toch wat moois van ths gekocht, dat is zijn geld waard hoor, heel mooi.
Groeten Chris
ohja vergeten te vertellen waarover wat het gaat maar ben mijn foto toestel kwijt, hondekop 2tje moet hem wel nog afbouwen onderdelen bij bestellen (incompleet) en een motortje ervoor zoeken.
dat was bij MCH Hilversum en er staan nog 2 gele hondekop bakken zonder pantografen met brandschade te koop, ik dacht 75 euro per stuk. (zien er ook heel mooi uit, je zou er best nog een hele van kunnen bouwen, maar het zijn wel 2 dezelfde bakken)
dat was bij MCH Hilversum en er staan nog 2 gele hondekop bakken zonder pantografen met brandschade te koop, ik dacht 75 euro per stuk. (zien er ook heel mooi uit, je zou er best nog een hele van kunnen bouwen, maar het zijn wel 2 dezelfde bakken)
Groeten Chris
ik zou er juist weer meerdere willen stemmen, maar helaas....heb dan maar voor de V-IRM in N gekozen.
maar goed, voor wie het wil weten.
mijn andere keuzes waren dan nog;
Plan-V en de DDM2
Ferry
maar goed, voor wie het wil weten.
mijn andere keuzes waren dan nog;
Plan-V en de DDM2
Ferry