N-Spoor evenement 21 en 22 september 2013
Re: N-Spoor evenement 21 en 22 september 2013
Hoe laat konden we ook weer opbouwen?
Grtz J
Jeroen,
Vanaf 15:00 uur vrijdagmiddag tot 21:00 uur vrijdagavond
en
Zaterdag vanaf 08:00 uur en 10:00 uur moet de meuk rijden
groet en tot morgen,
Freebit team
Grtz J
Jeroen,
Vanaf 15:00 uur vrijdagmiddag tot 21:00 uur vrijdagavond
en
Zaterdag vanaf 08:00 uur en 10:00 uur moet de meuk rijden
groet en tot morgen,
Freebit team
Ik wens alle deelnemers heel veel suc7 morgen met opbouwen en het weekend met veel bezoekers.
helaas zal ik dit jaar geen gelegenheid hebben om te komen.
volgend jaar kan mijn baas hoog en laag springen of mij de....... (ik zal het netjes houden)
maar dan zal ik er zeker zijn.
mvg
Freddy
helaas zal ik dit jaar geen gelegenheid hebben om te komen.
volgend jaar kan mijn baas hoog en laag springen of mij de....... (ik zal het netjes houden)
maar dan zal ik er zeker zijn.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
- Kleinserie/Commercieel
Hallo,
Wie van jullie 1500+ leden komt er naar Lochem of wordt het een hele rustige beurs???
Kom op kom naar Lochem dat wil je niet missen.
Er gaat toch niets boven het n-spoorevenement in Lochem.
p.s. zondag gratis parkeren voor de kerk op de parkeerplaats van de markt te bereiken via de poststeeg.
Groetjes,
Rob
Wie van jullie 1500+ leden komt er naar Lochem of wordt het een hele rustige beurs???
Kom op kom naar Lochem dat wil je niet missen.
Er gaat toch niets boven het n-spoorevenement in Lochem.
p.s. zondag gratis parkeren voor de kerk op de parkeerplaats van de markt te bereiken via de poststeeg.
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
-
- Moderator
Precies wat ik denk voor wat betreft mijn glansrijke afwezighedspoor65 schreef:volgend jaar kan mijn baas hoog en laag springen
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
De auto is compleet volgeladen vanmiddag.
We gaan er samen een mooi evenement van maken.
Tot morgen mensen.
Groeten van Jaap & Jarno
We gaan er samen een mooi evenement van maken.
Tot morgen mensen.
Groeten van Jaap & Jarno
-
Het ziet er al gezellig uit in de kerk!
Komt allen dit weekend!
Komt allen dit weekend!
Ik kom zondag !!!
Heb er erg veel zin in, deze beurs is toch altijd weer de start
van het nieuwe "treinen-seizoen"!
Vorig jaar ook geweest, maar had slechts 3 kwartier tijd...
Heb er erg veel zin in, deze beurs is toch altijd weer de start
van het nieuwe "treinen-seizoen"!
Vorig jaar ook geweest, maar had slechts 3 kwartier tijd...
-
Bijna alles wat ik nodig heb staat ingepakt en over een uurtje gaat ik mij eens per bus, trein en trein richting de kerk begeven
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Heb vandaag weer veel moois gezien en even de gelegenheid gehad om met Jeroen en Martin te kletsen,uiteraard heb ik daar wat tips van gekregen die ik ga toepassen op mijn baan.
Ook heb ik Hans nog even gesproken en heeft hij mij over kunnen halen om volgend jaar achter de tafel te staan met een hele kleine mini diorama,ik weet nog niet precies hoe of wat maar daar heb ik dan ook een jaar de tijd voor.
Ook heb ik Ad en Geordie ontmoet.
Dus diegene die 'misschien' morgen daar naar toe willen gaan,gewoon gaan!!,je krijgt er geen spijt van.
Ook heb ik Hans nog even gesproken en heeft hij mij over kunnen halen om volgend jaar achter de tafel te staan met een hele kleine mini diorama,ik weet nog niet precies hoe of wat maar daar heb ik dan ook een jaar de tijd voor.
Ook heb ik Ad en Geordie ontmoet.
Dus diegene die 'misschien' morgen daar naar toe willen gaan,gewoon gaan!!,je krijgt er geen spijt van.
Mvg Marcel
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Vandaag volop genoten op de beurs in Lochem.
Onze Hans is er goed in geslaagd een goede beurs neer te zetten met modeltreinbanen, demonstraties en handelaren.
Bijgaand een impressie wat er zoal te zien is in de grote kerk in Lochem dit weekend.
Blijft apart, bomen op het altaar :
Onze stand:
Kinderen hoeven zich niet te vervelen op de beurs, een rangeerdiploma kunnen zij halen en ze kunnen een huisje in elkaar knutselen in de knutselhoek of een kleurplaat maken:
Bijgaand wat overzicht foto's vanuit de kerk:
Wat foto's van de aanwezige banen en diorama's:
Prachtig hoe ze dit heeft gebouwd en in kleine ruimtes op zijn plek gekregen heeft:
Wie wil er nou niet zo'n tafel in de huiskamer?
Voor diegene die nog twijfelt om te gaan, gewoon gaan naar Lochem, daar is al dat moois nog te zien zondag, van 10 uur tot 17 uur.
Groeten van Jaap & Jarno Vriend
Onze Hans is er goed in geslaagd een goede beurs neer te zetten met modeltreinbanen, demonstraties en handelaren.
Bijgaand een impressie wat er zoal te zien is in de grote kerk in Lochem dit weekend.
Blijft apart, bomen op het altaar :
Onze stand:
Kinderen hoeven zich niet te vervelen op de beurs, een rangeerdiploma kunnen zij halen en ze kunnen een huisje in elkaar knutselen in de knutselhoek of een kleurplaat maken:
Bijgaand wat overzicht foto's vanuit de kerk:
Wat foto's van de aanwezige banen en diorama's:
Prachtig hoe ze dit heeft gebouwd en in kleine ruimtes op zijn plek gekregen heeft:
Wie wil er nou niet zo'n tafel in de huiskamer?
Voor diegene die nog twijfelt om te gaan, gewoon gaan naar Lochem, daar is al dat moois nog te zien zondag, van 10 uur tot 17 uur.
Groeten van Jaap & Jarno Vriend
-
Vanmiddag toch nog even vrij kunnen maken om naar lochem te gaan .
Het was een mooie middag .
Het was een mooie middag .
Groeten Erik
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
H@ns en iedereen die z'n baan naar Lochem heeft gesleept: Bedankt!
Elk jaar heb ik het derde weekend van september ook al een ander evenement, maar dit jaar "even" tijd gemaakt want ik wilde al dat moois van dit forum (en meer) wel eens in het echt bekijken: Marelburg, Immergut en natuurlijk Duisburg-Beksheim maar ook Caerwyn Park en Microschweiz. Super leuk om alles eens echt werkend te zien en wat mensen te spreken. De kleinschaligheid maakt het erg leuk en toegankelijk. Er werd zelfs aan me gevraagd of m'n baan goed werkte terwijl ik alleen maar op bezoek was! "Nou, volgend jaar dan maar?" was daarop z'n antwoord.
Ik heb weer enorm veel inspiratie en ga lekker verder bouwen aan m'n "pruts" ovaaltje dus wie weet!
Elk jaar heb ik het derde weekend van september ook al een ander evenement, maar dit jaar "even" tijd gemaakt want ik wilde al dat moois van dit forum (en meer) wel eens in het echt bekijken: Marelburg, Immergut en natuurlijk Duisburg-Beksheim maar ook Caerwyn Park en Microschweiz. Super leuk om alles eens echt werkend te zien en wat mensen te spreken. De kleinschaligheid maakt het erg leuk en toegankelijk. Er werd zelfs aan me gevraagd of m'n baan goed werkte terwijl ik alleen maar op bezoek was! "Nou, volgend jaar dan maar?" was daarop z'n antwoord.
Ik heb weer enorm veel inspiratie en ga lekker verder bouwen aan m'n "pruts" ovaaltje dus wie weet!