Zo Sjaak een mooi sleepje zo, vind persoonlijk de rail4chem loc mooier voor hiervoor.
Ik wens jou en je vrouw ook de alvast de beste wensen en een gelukkig en gezond 2014!
en hopelijk weer veel foto's van je mooie baan
Zaunkönigs Bahn schreef:Sjaak, mooi treintje zo met die blauwe bakken. Zou er wel zuinig op zijn, er zijn er maar 500 van gemaakt.
Ik heb je station eens bekeken en dan het perron tussen de rails. Dat is vrij breed en wat mij dan opvalt is maar één trap. Als die trein met dat stuurstandrijtuig voorop voor maar een kwart leeg loopt heb je een fiks probleem bij die ene trap. Kan natuurlijk zijn dat je nog druk bezig bent met een en ander en dit een "tussenstand" is.
Beste wensen voor 2014,
Joop
Hoi joop ,
de trap op Amsterdam centraal naar de perrons is smaller dan deze .
In het echt is deze 1.7 x160 = 272 cm breed
en daar passeren toch ook wel wat mensen uit de diverse treinen
Ik vind foto's waar je delen van banen zie altijd mooi zo ook deze fotoos dan krijg je altijd de in druk en de omvang van een baan te zien.
Gelukkig is er nog wel wat te bouwen waar door je je in 2014 ook niet hoeft te vervelen.
Ik wens je dan ook het beste voor dat jaar met veel bouw plezier
Allereerst de beste wensen! Zou voor die sleep inderdaad een paar 6400 plaatsen. Op MP (of wellicht 'onze' Sjoef'?) kun je modellen vinden die in de Railpro kleuren zijn gespoten of kloppend geel - grijs vd NS... Die gaan er bij mij in elk geval (ooit) voor!
Hoi ,
allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar .
Ik zelf denk dat er een paar 2200 voor leuker zal zijn .
Liefst een paar geelgrijze dan (wink PIKO )
Dan zou het helemaal mooi zijn
Zal het HEEEEEEEL netjes formuleren zonder namen te noemen...
Heb persoonlijk ervaren dat de Dhr v Z. een niet sympathiek man is en een harde knaken man
Zo lang je koopt en niet zeurt is het goed en Pinokkio jaloers maakt met lang(st)e neuzen
Service van lik mijn vessie voor de man met de kleine beurs
Mvg,
Ad
Laatst gewijzigd door Ad_M op 08 jan 2014 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Ik kom er zeer weinig, maar toevallig toen ik de buurt was een decoder gekocht. Aangezien ze geen Kuhn hadden en alleen een DHL deze gekocht. Ze vonden in ieder geval Kuhn helemaal niks. die DHL nog maar een beetje getest maar werkt ook prima.
In ieder geval zijn met name hun N-spoor treinen heeel erg duur.
Overigens, ziet er goed uit Sjaak. Ik lees altijd met plezier de ontwikkelingen!
En Hoontje heb je er gezien gisteren heel de beurs afgestruint niets te vinden .
Van armoede maar drie olie ketelwagons gekocht en nog wat kleine dingen .
Zal er morgen even een foto van maken .
Wel een aantal andere merken, Evergreen, Danzas etc. DHL was slechts te verkrijgen in combinatie met dure containerslepen en ik kreeg mijn broer niet zover er nog 1 extra aan te schaffen voor zijn trein.
Wellicht heeft hij wél een DHL container los, je zou hem een PB kunnen sturen op dit forum: voetbaltrein.