Rijswijk, Nederlandse Modelspoordagen 11 en 12 januari
Re: Rijswijk, Nederlandse Modelspoordagen 11 en 12 januari
Vandaag ook geweest. 't Is dat ik de buurt ken (heb daar vlakbij gewerkt) toch 20 minuten gezocht naar een parkeerplek. De betaalde parkeerplaats was zelfs vol.
Wel even gekletst met H@ns en een kokertje Peco55 meegenomen. Nu heb ik in ieder geval de rails in huis om eindelijk eens te beginnen...
Verder dit weekend vooral IKEA-bouw en opruimwerkzaamheden
Wel even gekletst met H@ns en een kokertje Peco55 meegenomen. Nu heb ik in ieder geval de rails in huis om eindelijk eens te beginnen...
Foto's ??. Anyone?...
Kon deze keer niet.
Ronald
Kon deze keer niet.
Ronald
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!
-
- Moderator
Ze hebben alle teveel uitgegeven aan treinen, de foto's konden er niet meer vanaf
Fan van Alpenbanen in N(m)
Ik was er met Lem en mevrouw Bart. Had wel de camera mee maar die is in de tas gebleven, veel h0 en te weinig N. Bovendien kon ik bijna nergens bij om even rustig te kijken of fotograferen. Vond het nogal druk.
Bart
Bart
Er waren ook meer diorama's aanwezig als grote banen, hierdoor sta je altijd in de rij om er even bij te kunnenLemland schreef:Ik was er met Lem en mevrouw Bart. Had wel de camera mee maar die is in de tas gebleven, veel h0 en te weinig N. Bovendien kon ik bijna nergens bij om even rustig te kijken of fotograferen. Vond het nogal druk.
Bart
In mijn ogen is dit niet meer de Rijswijkse beurs als wat het vroeger was.
De banen die er stonden, zagen er wel goed uit!
Grz, Mike
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Vandaag geweest, direct bij opening naar binnen en lekker rustig. Overal plek zat om te kijken, parkeren naast de deur voor 5 euro, koffie goed te zuipen en mooie baantjes. Plaatjes alhier: http://www.nproject.org/nl/index.php?op ... Itemid=862
Detlev schreef:Vandaag ook geweest. 't Is dat ik de buurt ken (heb daar vlakbij gewerkt) toch 20 minuten gezocht naar een parkeerplek. De betaalde parkeerplaats was zelfs vol.
Raar, Ik was er ook en er was heel veel plek in de parkeergarage... 2 bovenste verdiepingen helemaal leeg... 1 minuut lopen van de ingang.
ik vond het overigens een leuke en gezellige beurs! idd weinig n spul..
Greetz, J
Zaterdagmiddag een bezoek gebracht aan het einde van de middag. Kon makkelijk gratis parkeren.
Inderdaad weinig in Spoor N, maar toch een paar mooie banen gezien. Het waren vooral de kleinere banen die mij aanspraken (o.a. Schiffsbrücke Speyer, allen van Team Mitropa, The High Line). Vooral wat betreft aankleding en detail.
De grote baan van Railkontakt msg Zevenbergen vond ik niet mooi.
Voor de rest nog een hobbymatje, 9 meter flexirails en 2 containerwagons gescoord. Ik heb mij redelijk kunnen beheersen.
Inderdaad weinig in Spoor N, maar toch een paar mooie banen gezien. Het waren vooral de kleinere banen die mij aanspraken (o.a. Schiffsbrücke Speyer, allen van Team Mitropa, The High Line). Vooral wat betreft aankleding en detail.
De grote baan van Railkontakt msg Zevenbergen vond ik niet mooi.
Voor de rest nog een hobbymatje, 9 meter flexirails en 2 containerwagons gescoord. Ik heb mij redelijk kunnen beheersen.
Eric
Nou, deels. Wat mevrouw Bart toevallig ook tegen mij zei: het is wel groot maar veel delen zien er nogal snel en zonder gevoel voor detail in elkaar gezet uit. Bebouwing daarentegen vond ik wel weer mooi, zag er overtuigend uit.Erratic schreef:De grote baan van Railkontakt msg Zevenbergen vond ik niet mooi.
Bart
Je wordt weer bedanktJerome schreef:! idd weinig n spul..
Paul Bender
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
Martin, bedankt voor de foto's.....
leuke impressie!
Ronald
leuke impressie!
Ronald
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!
Goed punt van de bebouwing. Heb je gelijk in.Lemland schreef: Nou, deels. Wat mevrouw Bart toevallig ook tegen mij zei: het is wel groot maar veel delen zien er nogal snel en zonder gevoel voor detail in elkaar gezet uit. Bebouwing daarentegen vond ik wel weer mooi, zag er overtuigend uit.
Bart
Eric
Ik had overigens bij meer grotere schalen (en niet alleen in Rijswijk). Vaak denk ik: stel dat je twee (!) keer zo groot kan bouwen, man, wat een detail zou je dan aan kunnen brengen! Maar blijkbaar kan je de hoeveelheid detail niet schalen. Er was ook een kraam met LGB spul, maar eigenlijk is de hoeveelheid extra detail ook daar niet naar verhouding groter.
Bart
Bart
Inderdaad Bart, dat is mij ook al een paar keer opgevallen. Hoe groter hoe meer detail je kunt aanbrengen zou je denken. Maar dat zie ik nooit dus of het is heel moeilijk of daar ligt de interesse niet..
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Zo te horen was de beurs een succes. Dat is het afgelopen jaar toch ook wel eens anders geweest, bv op eurospoor. Is de crisis bijna voorbij?
Heren,
Kunnen jullie daar nieuw draadje voor opstarten.
Alvast bedankt.
groet,
Hans
Kunnen jullie daar nieuw draadje voor opstarten.
Alvast bedankt.
groet,
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Aangemaakt H@ns: http://n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=40&t=7021
Voor de leesbaarheid & duidelijkheid: op de vraag of de crisis voorbij is, ging het draadje verder over de toekomst van de hobby. Die is in bovenstaande nieuwe draadje te vinden. Hieronder kan het weer verder met posts over de beurs.
Bart
Voor de leesbaarheid & duidelijkheid: op de vraag of de crisis voorbij is, ging het draadje verder over de toekomst van de hobby. Die is in bovenstaande nieuwe draadje te vinden. Hieronder kan het weer verder met posts over de beurs.
Bart