Fccpps in N spoor
Fccpps in N spoor
Nou ik gooi hem maar in de lucht, de eerste NSpF poll. Wie is geïntresseerd in de Fccpps?
Laatst gewijzigd door lvdwerf op 01 okt 2008 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Bouwt groots.
-
- Moderator
Re: Fccpps in N spoor
De Railpro en ook de RailPro-Voestalpine versie lijken mij wel wat. Ergens tussen de 3 en 10 stuks.
Robert
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Vooralsnog is mij de enige dissenting opinion toegedaan . Ik heb er niets aan, maar ik hoop dat jullie voldoende animo vinden.
als ik dus een extra mogelijkheid toe wil voegen dan zijn de stemmen pleite sorry wesley dit was niet bedoelt als stem vervalsing
Bouwt groots.
Ja, ik heb ook wel interesse in enkele exemplaren
Mvrgr
Cor,
die de grote vergeler maar niks vind. N(s) in II & III- kwarts country style
Cor,
die de grote vergeler maar niks vind. N(s) in II & III- kwarts country style
Ja ik helemaal voor de NS en de Railpro versie!! Maar gezien je maar 1 stem kan uitbrengen kies ik dan maar voor de NS versie.
Maar ik zou er opzich wel tussen de 10 en de 15 willen hebben. (afhangende van de prijs maar ik ga even uit van de gemiddelde voor dergelijke wagons)
Dan alleen nog een paar 2200/2400 loc's fiksen
Ja natuurlijk kunnen ze ook achter een 6400 maar die heb ik al zoveel.
m.v.g.
Mark
Maar ik zou er opzich wel tussen de 10 en de 15 willen hebben. (afhangende van de prijs maar ik ga even uit van de gemiddelde voor dergelijke wagons)
Dan alleen nog een paar 2200/2400 loc's fiksen
Ja natuurlijk kunnen ze ook achter een 6400 maar die heb ik al zoveel.
m.v.g.
Mark
Love to build realistic... ...let's be kind.
Ik heb voor de RailPro gestemd. Kon de foto van die VoestAlpine niet openen. Maar als het de NS-versie wordt, vind ik het ook prima. Afhankelijk van de prijs wil ik er wel een stuk of 10. Dat is, als ze natuurlijk ooit gemaakt gaan worden.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Dat zeiden ze in Florida dus ook (maar dan in het Engels en zonder mijn naam erin) .lvdwerf schreef:sorry wesley dit was niet bedoelt als stem vervalsing
Nouja goed, ik ben nog steeds dissenting in ieder geval .
-
- Moderator
Dus maar weer opnieuw stemmen. Het bijbehorende verhaal blijft eigenlijk hetzelfde, dus nog steeds ergens tussen de 3 en 10 stuks Railpro. De NS versie is minder interessant voor mij want die kwamen (toendertijd) volgens mij niet zo ver van huis (zwitserland) als de railpro-variant nu.
Robert
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Schop!
We hebben op dit forum meer dan 80 gebruikers, en in dit draadje tel ik 13 stemmen...
m.v.g.
Mark
We hebben op dit forum meer dan 80 gebruikers, en in dit draadje tel ik 13 stemmen...
m.v.g.
Mark
Ik heb mijn stem nog niet achter gelaten omdat ik eerst mijn baan af wil maken en dan komen de wagons pas weer. Misschien dat ik later wel interesse heb.
Mark, een opkomst van 15% is helemaal niet slecht op een forum hoor... 80% van de gebruikers doet na aanmelding sowieso niets (of leest alleen, waar overigens niets mis mee is), dus van de 'actieve' 20% driekwart opkomst, daar mag je blij mee zijn .
@Smolderz, in welke categorie val jij dan precies?
@Smolderz, in welke categorie val jij dan precies?
Hoi Allemaal,
Gezien de stand (19 stemmen) in de poll, dan zal geen enkele fabrikant daar warm van worden
Hans ( )
Gezien de stand (19 stemmen) in de poll, dan zal geen enkele fabrikant daar warm van worden
Hans ( )
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Foei!Smolderz schreef:We hebben ongeveer 20 NS rijders, de rest rijd Frans...
Hans, ik heb een ex-collega uit duitsland gevraagd of ie een link hiernaar op het 1zu160.net forum wil zetten wellicht daat daar ook nog wat animo vandaan komt.
Bouwt groots.
Jij ook, je weet het alleen nog niet .Jeroen schreef:Foei!Smolderz schreef:We hebben ongeveer 20 NS rijders, de rest rijd Frans...
Maar wat nu als al die 14 ja-stemmers er per persoon 20 willen hebben, dan zit je opeens op 280 wagons. Hopelijk willen de Duitse vrienden via de actie van Lennert ook nog op 'ja' gaan stemmen.H@Ns schreef:Hoi Allemaal,
Hans ( )
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Wat nu als ik de Staatsloterij win? Gemiddeld 20 per persoon lijkt me een aanname die ietwat onrealistisch is. Je hebt echt meer mensen nodig.Hookies schreef:Maar wat nu als al die 14 ja-stemmers er per persoon 20 willen hebben
Men vult op Google 'Fccpps' in, klikt op de Wikilink en aanschouwt de volgende tekst:
F = open stortwagen
cc = gecontroleerde zelflosser met kleppen aan beide zijden en in de vloer
pp = axiaal zelflossend en onderlossend
s = maximum snelheid 100 km/h
F = open stortwagen
cc = gecontroleerde zelflosser met kleppen aan beide zijden en in de vloer
pp = axiaal zelflossend en onderlossend
s = maximum snelheid 100 km/h
*Schop*
Beste N spoorders, Stem! om verschil te maken in de N spoorwereld!
m.v.g.
Mark
Beste N spoorders, Stem! om verschil te maken in de N spoorwereld!
m.v.g.
Mark