Prijzen DigiKeijs

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
bouwvis

Prijzen DigiKeijs

Bericht door bouwvis »

Kreeg een mailtje van Digikeijs (Voorheen Digirails) met wat prijzen wat ze vragen voor montage draad: 0,14 m/m 100 meter voor 29,95 Euro.
Wat een prijzen, ik betaalde voor het zelfde draad 8,75 Euro bij Mecktronics en er staat mij zoiets bij op E-bay voor de zelfde 100 meter 6,75 Euro.
Belachelijk zulke prijzen, wou ik even laten weten.
Groeten Bertus

N-Spoor - Winrail 8.0 - Uhlenbrock Intellybox I/II - Loconet - Digirails Boosters 5120- Uhl. Bezetmelders 63320
Besturingssyst.:Win-Digipet Premium 2012.2 (Win 8.1 (64 bit)) - Faller-Carsystem - Bierwagonnen verz.
Homepage: http://www.n-spoor-project.nl

joep-N

Re: Prijzen DigiKeijs

Bericht door joep-N »

Tja - zo krijg je mensen wel naar een andere hobby......
Als het gelijkwaardige producten zijn is dit kortzichtig en toch ook wel een beetje arrogant.

Groet,
Joep

Periode 3 - DR5000 / Multimaus - OC32 - Rosoft - iTrain
diorails

Onderwerp starter
bouwvis

Bericht door bouwvis »

Ja Joep ik vond het ook vreemd, want anders zijn ze niet zo duur met hun producten, en ze verkopen mooi en goed spul.
Maar ja je zal het niet weten en dat dure draad kopen.
Bertus

N-Spoor - Winrail 8.0 - Uhlenbrock Intellybox I/II - Loconet - Digirails Boosters 5120- Uhl. Bezetmelders 63320
Besturingssyst.:Win-Digipet Premium 2012.2 (Win 8.1 (64 bit)) - Faller-Carsystem - Bierwagonnen verz.
Homepage: http://www.n-spoor-project.nl

spoor65

Bericht door spoor65 »

Natuurlijk Jammer als prijzen omhoog gaan,

maar het blijft voor ons natuurlijk moeilijk beoordelen waarom dit gedaan is.
In crisis tijd kiezen veel bedrijven er tegenwoordig voor om hun voorraad zo laag mogelijk te houden, maar waardoor ook hun inkoopprijs vaak behoorlijk omhoog gaan. (kwantumkorting ben je dan al snel kwijt)

Echter zijn veel bedrijven toch genoodzaakt om de voorraad kleiner te maken, domweg omdat het anders te lang ligt, en dus te lang duurt voordat de investering terug is verdiend (en daar worden banken dan weer niet vrolijk van en gaan aandringen)

Kortom, ook de verkopers zullen vaak niet blij zijn, dat ze hogere prijzen moeten gaan vragen, maar hebben soms geen keus.

dit is natuurlijk maar 1 van de vele redenen die je kunt bedenken waarom prijzen soms schrikbarend stijgen, en zullen er vast meer zijn, en zeer waarschijnlijk zelfs combinatie van die redenen.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

martinb

Bericht door martinb »

Er zijn meer winkels in NL die draadjes verkopen.

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter
Plaats reactie