Dat vind ik een heel goed idee. Wat mij betreft: zeker doen.Jesse schreef:Het lijkt me leuk om het sein straks voor het publiek bedienbaar te maken, kunnen ze zelf aangeven of de trein moet stoppen of niet.
Groet,
Jan
Dat vind ik een heel goed idee. Wat mij betreft: zeker doen.Jesse schreef:Het lijkt me leuk om het sein straks voor het publiek bedienbaar te maken, kunnen ze zelf aangeven of de trein moet stoppen of niet.
Voor mij geldt precies hetzelfde. Ik leer heel veel van hoe je elke stap beschrijft.Ad_M schreef:Blijf aub opschrijven hoe je zaken aanpakt en uitvoer, wil hier graag van leren en zelf proberen toe te passen
Omdat dit in werkelijkheid ook zo was. Zie de oude zwart/wit-foto een aantal posts hierboven.paardbart schreef:maar vroeg me af waarom
ten erste van harte met het vaderschapJesse schreef:Hoi Allemaal,
Het is als volgt in de Beschrijvende Staat voor de Woldjerspoorlijn (1930) beschreven:
Het ballastbed is samengesteld uit een onderlaag van zuiver scherp, waterdoorlatend zand, ter dikte van 0.33 M gemeten vanaf 0.20 M beneden onderkant dwarsliggers tot bovenkant dwarsliggers, waarover een deklaag van grove grint.