Schelpendam 248cmx80cm
Schelpendam 248cmx80cm
Hallo allemaal dit is mijn baantje die al enkele weken bestaat maar vandaag de naam Schelpendam mag heten.
het is een analoge baan met een hollandse sfeer. althans dat probeer ik
het wordt een klein toeristisch plaatsje met een kleine haven en aan de rechterkant een industrieterrein die nog vorm moet krijgen
het is een analoge baan met een hollandse sfeer. althans dat probeer ik
het wordt een klein toeristisch plaatsje met een kleine haven en aan de rechterkant een industrieterrein die nog vorm moet krijgen
Laatst gewijzigd door chris79 op 13 dec 2014 15:27, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes chris
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Schelpendam
Hallo,
Dat is een mooie binnenkomer zo! Mooi baantje hoor! Ben benieuwd naar je rollend materieel. En de baanwachterswoning die achterin de foto's te zien is! Heb je die zelfgeschilderd?
Groet,
Hoontje
Dat is een mooie binnenkomer zo! Mooi baantje hoor! Ben benieuwd naar je rollend materieel. En de baanwachterswoning die achterin de foto's te zien is! Heb je die zelfgeschilderd?
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
En ik tot hier ben ik gekomen.
vandaag het station geverfd. het dak hangt in de schuur en heb ik gespoten met rode grondverf wat ik persoonlijk een mooie kleur voor een dak vind.
over die brug achterin daar twijfel ik nog over, of het een brug,bergje,dijkje,heuvel of iets dergelijks wordt
en dit zijn mijn eerste loc jes en wil graag nog een stoomloc en een hondekop maar daar zal voor gespaard moeten worden.
vandaag het station geverfd. het dak hangt in de schuur en heb ik gespoten met rode grondverf wat ik persoonlijk een mooie kleur voor een dak vind.
over die brug achterin daar twijfel ik nog over, of het een brug,bergje,dijkje,heuvel of iets dergelijks wordt
en dit zijn mijn eerste loc jes en wil graag nog een stoomloc en een hondekop maar daar zal voor gespaard moeten worden.
groetjes chris
Ziet er heel leuk uit! Die Demag zier er ook supervet uit, houd die je baan omhoog?
Groeten Chris
-
Dat ziet er al goed uit Chris!
Mooi met dat stukje haven er in.
Mooi met dat stukje haven er in.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Bedankt voor de complimenten.
Ik had nog even gekeken en ik ben in februari begonnen wim dus het is al ietsje langer haha. De tijd vliegt he als je aan het bouwen bent
Chris
Die demag is een 500tons hijskraan en is een andere hobby tevens beroep. dus op de baan zullen menig kraantjes komen te staan naar alle waarschijnlijkheid haha
Raymond
De haven zal nog even leeg blijven want er moeten nog wat fietsen aangeschaft worden die op de bodem komen teliggen samen met nog andere dingen.hehe
Ik had nog even gekeken en ik ben in februari begonnen wim dus het is al ietsje langer haha. De tijd vliegt he als je aan het bouwen bent
Chris
Die demag is een 500tons hijskraan en is een andere hobby tevens beroep. dus op de baan zullen menig kraantjes komen te staan naar alle waarschijnlijkheid haha
Raymond
De haven zal nog even leeg blijven want er moeten nog wat fietsen aangeschaft worden die op de bodem komen teliggen samen met nog andere dingen.hehe
groetjes chris
Sow hee...
Dat is ff drastisch, ben benieuwd hoe de nieuwe opzet wordt
Mvg,
Ad
Dat is ff drastisch, ben benieuwd hoe de nieuwe opzet wordt
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Ik ben net zow benieuwd als jou Ad haha. De berg was een onervaren beslissing en aangezien de toch al weinig ruimte en thema past de berg eigenlijk niet zow....
morgen naar houten toe(entreegeld valt wel mee toch) en op zoek naar een brug en wat goedkope kitjes die ik kan verbouwen
morgen naar houten toe(entreegeld valt wel mee toch) en op zoek naar een brug en wat goedkope kitjes die ik kan verbouwen
groetjes chris
Zo ff naar houten geweest en kan weer ff door. Inclusief een raar gebouw rechts op de foto... is denk ik een zelf creatie geweest
groetjes chris
Dat gebouwtje is een deel vanuit Bonn / Mittelstadt van Faller
Mijn 2 cent
Mvg,
Ad
Mijn 2 cent
Mvg,
Ad
na diverse turnarounds en een heerlijke vakantie ben ik begonnen met het in elkaar zetten van de huisjes die ik de afgelopen maanden bij elkaar heb gespaard.
Morgen alles op het gemakkie verven en nog een beetje rommelen aan de baan... maar eerst het toilet tegelen haha dat is ook belangrijk
groetjes chris
Thuis of in die huisjes die je aan het bouwen bent?chris79 schreef:... maar eerst het toilet tegelen haha dat is ook belangrijk
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
haha nee gewoon thuis haha maar ik gebruik flexibele tegellijm op mn treinbaan.. en had ik nou net ff teveel aangemaakt zodat ik een maar ff een dijkje voor het spoor moest maken.
groetjes chris
Ah OK dus als je met de plee thuis klaar bent ga je door op de baan, je hebt toch nog spul over. Wel heel efficient....
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Na diverse bezoeken van beurzen had ik weer genoeg om wat tegaan rommelen . De positie van de huisjes zijn bepaald en kunnen de de tuintjes en steegjes gemaakt worden. In lochem heb ik een hoop iedeetjes kunnen opdoen
op de foto hieronder komt op de kale plek een parkeerplaats voor de FCS vrachtwagen incl. Tankstation en bushalte
op de foto hieronder komt op de kale plek een parkeerplaats voor de FCS vrachtwagen incl. Tankstation en bushalte
groetjes chris
-
mooie vordering weer.
Ja soms moet je gewoon zeggen en nu staat het goed en weer verder gaan
mvrgr Bob
Ja soms moet je gewoon zeggen en nu staat het goed en weer verder gaan
mvrgr Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: Schelpendam 248cmx80cm
een verjaardag verder en 2 treinen rijker
ben nu druk bezig met FCS te installeren en dat is nog een flinke klus want hij rijdt overal heen waar de rijdraad niet ligt
ik heb ook de baan verplaatst naar de andere kant van de kamerwaar ik meer ruimte heb voor uitbreiding in de toekomst
ben nu druk bezig met FCS te installeren en dat is nog een flinke klus want hij rijdt overal heen waar de rijdraad niet ligt
ik heb ook de baan verplaatst naar de andere kant van de kamerwaar ik meer ruimte heb voor uitbreiding in de toekomst
groetjes chris
Nog gefeliciteerd...
Mooie treintjes....
Succes met de verdere bouw.... (moet zelf nog steeds beginnen ).....
Groet,
Eric
Mooie treintjes....
Succes met de verdere bouw.... (moet zelf nog steeds beginnen ).....
Groet,
Eric
Kato, Z21, nieuwe baan bouwen.
http://www.friesemodelbaanclub.nl is mijn club!
http://www.friesemodelbaanclub.nl is mijn club!
Mooie aanwinsten en gefeliciteerd Chris
Mvg,
Ad
Mvg,
Ad
@ Ad_m dank je,ik ben er ook heel blij mee nog ff en ik kan een vitrinekastje vullen
@eercb bedankt en ik ben nou bijna een jaar bezig maar merk wel wel dat ik heel veel veranderingen heb gemaakt
omdat ik te snel ben begonnen met bouwen. maar je moet ooit eens de knoop doorhakken
alleen ging ik gister een rondje rijden en na 5a6 rondjes gaat hij ineens stotteren en stopt ie.... dat is bij alle treinen heeft iemand een idee
@eercb bedankt en ik ben nou bijna een jaar bezig maar merk wel wel dat ik heel veel veranderingen heb gemaakt
omdat ik te snel ben begonnen met bouwen. maar je moet ooit eens de knoop doorhakken
alleen ging ik gister een rondje rijden en na 5a6 rondjes gaat hij ineens stotteren en stopt ie.... dat is bij alle treinen heeft iemand een idee
groetjes chris