Dank je Erik, we hebben er nu al veel plezier van

Mini update
Voor GB en Kaiya hebben we eindelijk wat moois te pakken, mede dankzij Rik

Een klein stammetje Flm ICK rijtuigen, nieuw uit de winkel voor een ZEER nette prijs waar ik ze 2de hands niet eens voor mocht kopen op MP!
Men wilde er alsmaar meer voor hebben dan ik ze in de winkel nog nieuw voor kon krijgen, dus dan maar die knoop doorgehakt...
Kan Kaiya ze ook achter haar SSN Br65 hangen, tot ik eindelijk nette 2de handsjes kan krijgen voor een schappelijke prijs om om te spuiten naar SSN rijtuigen

Bij Rik de boompjes voor Geordie zijn Diorama gehaald, nu Geordie motiveren om het zelf op te pakken en bouwen voor Lochem (hij heeft de smaak eindelijk te pakken

Mercedesjes en Smartjes voor de dealer die ik nog moet bouwen
En Rik gunde mij ook nog 2x ICR ruituigen, voor de tweede sleep op te bouwen
Ben nu, tussen de bedrijven door, de 1602 en 1738 te voorzien van een decoder en er een foto verslagje van te maken
Zit eigenlijk nog te twijfelen de 1738 te voorzien van sluit en rangeer verlichting...??
Met vrouwlief gaat het langzaam beter, nog twee weken en dan horen we of alles goed gegaan is
Tot die tijd mag zo nog steeds niets tillen echter zijn mijn snipperdagen op en ben ik ondertussen weer full time aan het werk

Pittig, (bijna) niet te combineren, maar even prutsen aan de hobby zet mijn kop ff op rust
Tot zo ver maar weer

Mvg,
Ad