Zo boys,
Duurde even, maar ik ben ook flink aan het modelbouwen (geweest). De posts kosten doorgaans redelijk veel tijd....en die kan ik ook beter besteden. Ik zal ook nu niet teveel tijd besteden aan schrijven, maar even posten waar ik mee bezig ben: bomen bouwen! Tussendoor ben ik ook bezig geweest de wijngaarde verder uit te breiden en verdere
ad random scenery werk.
Deze bomen heb ik jaren geleden ooit eens gedraaid, en nu wat afgemaakt. Ja, ik had een paar dagen moeten wachten want mijn boompjes zien er nu duidelijk beter uit, vind ik zelf.
....en de tegenwoordige...
Een experimentje (natuurlijk gejat.....) met Heki Flor. Nou, niet verkeerd toch?
Dit is een beste....die moet nog veel aandacht krijgen. (modelleerpasta, zaagsel, etc etc)
Ook probeer ik tegenwoordig de stam wat meer vorm te geven. Is er iets in deze hobby dat niet veel tijd kost omdat je weer eens moet krassen...? Sjeeezes. Maar, het wordt beter en beter.
Een nieuwer dennetje/sparretje/whatevertje staat op z'n plek. Er wachten nu bijna 12 bomen op hun plek. Straks eerst FF een ondergrondje strooien en lijmen en prutsen. En dan.....is deze module grotendeels klaar.
Een eik-achtig iets krijgt z'n takken (Ron, bedankt!) en die spuit ik dan met een of ander spuitbusje. De stap hierna is bladimitatie. Afgelopen donderdag gekocht in Arnhem bij Wentink.....(sorry Hans)....van Noch. Goed zoeken, want het is al gauw te grof. Polák bestaat niet meer, maar die hebben
fantastische bladimitatie!
Bam.
Én met flesje bier erbij, zodat je een idee krijgt van de grootte. Ja, het is een grote, maar de meeste bomen zijn echt wel huge. Niet zoals die flauwe dingen uit de handel.....
Ja, ik ga rapppp weer door.
J.