Nou ja, het was een zware bevalling deze loc, maar achter af was het het wachten waard

Gisteren een telefoontje gekregen van mijn locale Marklin shop en er gelijk gisteravond heen geraced.
Het geluid is in vergelijking met de vorige 18.5 en 18.4 weergaloos verbeterd. Vooral de stoomfluit die op alle You Tube filmpjes wat magertjes klonken,is nu een stoere
DB-sound

Wat foto's:
De verpakking is bijna zo groot als een beginset, heel luxe een weer met de bekende Trix-sigarendoos...

Een hele mooie set met zelfs een EK-Verlag boekwerk over alle series van de Beierse S 3/6 tot aan tijdperk III, toegangskaart voor het DDM (zal er niet snel komen denk ik),een pasje om bij storing alle instellingen weer goed te zetten, extra koppelingen en standaards

De sigarendoos (sorry,niet helemaal scherp, zal wel de ouderdom zijn...

En als laatste 2 opnames in het wild op mijn modelbaan:

Heb de rookfunctie nog niet uitgetest, zal daar van proberen een filmpje te maken + het geluid. Overigens zijn er meer geluidsfuncties mogelijk dan op de site en de folders staat, er is een stationsmededeling in het zwaar Wurtembergisch

Ben meer dan tevreden met dit model, moet nog gaan testen hoe veel wagons deze loc kan trekken.
Groet,
Hans.