henry schreef:dank je rob, anders was ik bij enschede naar ahaus gegaan daar schijnt ook een zaakje te zitten.
groetjes henry
Henry.
KHM is zeker wel een aanrader, heeft behoorlijk veel keus ook in N-spoor, en vooral op gebied van huisjes ed een onmogelijke voorraad, heb mij er de eerste keer mijn ogen haast uit mijn hoofd gekeken, Vollmer bv heeft hij nagenoeg het gehele assortiment in huis, even als voorbeeld. en op dat gebied zeer mooie prijzen.
Wat betreft rijdend materiaal ook een mooie keus, maar wel even opletten, als je eerst bij hem op de site hebt gekeken, en je hebt iets leuks gezien wat je wilt hebben, bel eerst even of hij het daadwerkelijk op voorraad heeft, zeker als je wat verder weg woont, ik bedoel, voor mij is het een kwartiertje rijden, daar ik nagenoeg aan de grensovergang Knalhutte woon. maar als ej verder weg moet komen, zeker ff bellen, want niet alles wat op zijn site staat is in voorraad.
Op dat gebied is het een slimme jongen, je kunt alles bestellen en direct betalen maar dan moet je soms wel ff geduld hebben voor die het in huis heeft.
In de winkel bestellen is hooguit een aanbetaling, via internet volledig vooruit.
trouwens wel een echte duitse winkel, met winkeldames die in een maatje meer winkelschortje rondlopen
Vanaf grensovergang Knalhutte vrij makkelijk te vinden overigens, gewoon Ahaus aanhouden, en bij binnen rijden op het eerste de beste grote kruispunt rechts aanhouden, dan kom je bij verkeerslichten en zie je hem links op de hoek zitten, ff dus ook links af slaan, en de parkeerplaats van de electronicazaak op rijden, hij zit in het zelfde pand, daar beide zaken van hem zijn.
mvg
Freddy