Het leuke aan fora is dat je her en der met mensen in contact komt. Zo waren ze op het Engelse N gauge forum al een paar maanden aan het trekken aan mij om eens langs te komen bij de regionale model club. Afgelopen zondag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en dit inderdaad gedaan met in mijn gedachte wat moet je er in hemelsnaam van voorstellen. 1 x per maand 3 uurtjes bij elkaar komen en dan ?. goed het dan was dus 1 deel van de leden zijn bezig een nieuwe show layout te bouwen gebasseerd op een stukje Peterborough tot zeg maar 1960. de andere helft is continue bezig met een al bestaande layout welke op diverse shows al te zien was. Doel van vandaag was het testen van de 2 nieuwe modules die ze gebouwd hebben. In february krijg ik mijn vuurdoop op de eerste show in Oxford en September staan we en k mag inmiddels we zeggen op Eurospoor.
Horseley Fields is een 2 sporige main line met een aftakking naar een metaal fabriek, deels nieuw en een deel wat oud, vervallen en verlaten is. de mainlijn heeft een klein stationnetje met een inhaal spoor voor goederen treinen.
hierbij een kleine impressie, de meeste gebouwen staan niet op de baan vandaag dus het is wat kaal.
ik heb ook een klein filmpje gemaakt, even snel uit de losse pols
klik hier voor het filmpje
gr.
M.