Het schijnt toch zo te zijn dat de standaard Graham Farish lok toch niet zoo lekker in de markt te liggen.Heb 1 op MP staan (als NS lok 651)maar nog geen bod,ik dacht die raak ik redelijk snel kwijt maar ja moest ik toch ff kwijt
Ik had hem wel gezien, maar ja digitale rijder die niet goed met de soldeerbout overweg kan (dus extra kosten laten ombouwen) en met ombouwkosten om er een echt mooie NS lok van te maken wordt de prijs alweer veel te hoog. Ik blijf altijd nog hopen op een mooie N-spoor Kikker die ook echt goed op maat is.
Als je iets te koop aan bied wil het niet zeggen dat je het ook( snel) verkocht krijgt.
Daarnaast is dit een model wat voor de realistische modelspoorder afvalt want ook al lijkt de kap er op is het bij lange na geen NS 600. 1 van de basis kenmerken is juist z'n buiten liggende frame met drijfstangen iets wat dit model niet heeft want die heeft een binnen liggend frame en dan ziet zo'n lok er gelijk heel anders en voor een NS loc onrealistisch uit.
Zo zijn er wel meer van die locs die ooit als "NS" model zijn uitgebracht maar er totaal niet op lijken zoals een minitrix "2200" die ik ook veel voorbij zie komen op marktplaats. Dan moet je net iemand hebben die het of totaal niet boeit of een modelwel of niet realistisch is of die het voor een ombouw project nodig heeft.
Ik heb zelf nooit iets met digitaal gedaan maar ik kan me voorstellen dat dat ook een hindernis is bij het verkopen van modellen tegenwoordig.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Dit oude model van de GF class 08 is inderdaad niet erg fraai... de nieuwe serie modellen zijn mooier, realistischer en gedetailleerder, op de schaal na dan... ze zijn sowieso altijd iets te groot. Van het nieuwe model valt een mooie NS variant te maken.
Ja heren dat is inderdaad een feit,maar heb nu ook een in het groen lijkt meteen ook wat anders.Heb vanavond paar ruitjes ingeplakt komt het model ook weer ten goede.
Maar het nieuwe model komt zeer dichtbij de werkelijkheid,dus wacht ik mijn kans af voor het nieuwe model tzt,en misschien een beetje opfraaien .
Juist het onderstel bevat de grootste wijzigingen, de oude binnen liggend frame, de nieuwe buiten liggend frame, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.