
Jazeker ben ik erbij in Hilversum. Wel als baan-in-aanbouw want erg snel gaat het allemaal niet.
Oh dat maakt in Engeland dan weer weinig uit, korte stations. Daar zetten ze rustig langere treinen in en ontgrendelen ze alleen de eerste 2 of 3 wagenbakken op korte stations. Wordt keurig aangekondigd overigens.Jesse schreef:Gelukkig blijkt er langs het kortste perron net een DMU van 3 bakken te passen, dus het beperkt met gelukkig niet in de materieelinzet.
Afhankelijk van wat voor een lijm je gebruikt hebt vermoed ik het laatste.Jesse schreef:Nog steeds lekker elke avond steentjes aan het plakken... ik ben helemaal zen! (of high van de lijmdampen?![]()
Je kan beter zo'n plastic zak meenemen en de hengsels om de oren knopen.william schreef:Of zelf een lekbakje meenemen.
Thanks, is het op te lossen door de wielafstand aan te passen? Is dat te doen bij Farish DMU's?Maurits71 schreef:bekend probleem, kijk je wielen maar na met een back to back tool