Weer een klein tipje van de sluier...
Ik ben in een planfase en wil graag dit delen met jullie zodat jullie er wat op kunnen schieten en er dus wat invloed op kunnen uitoefenen.
Zoals je kan zien is het plan een modulebak van 160 x 80 cm.
En aangezien ik het brauhaus met de ketels iets extra's wilde geven, dacht ik aan een opslag van hop / mout met 2 ronde silo's achter een soort hopzuiger waar de open wagons oid. onder door kunnen rijden.
Een opslag magazijn voor tonnen bier etc. en leverancies van andere goederen/laden van treinwagons.
Bij het brauhaus komt kolen aan om te stoken en kunnen grote ladingen bier geladen worden in ketelwagons.
Het railplan heb ik zo gebouwd dat een goederenlok wagons kan afleveren, kan omlopen en dat een rangeerlokje vanuit de lokschuppen de wagons kan verdelen en klaarzetten.
Voor de rest wil ik graag een oplopende straat achter de brouwerij met halfrelief zelfbouw huizen (styreen)
De goederenloods is een bestaand Faller ding (222134) waarvan ik de ene gevel een kwart slag ga draaien.
Hopzuiger en graansilo's worden zelfbouw en eventueel de schoorsteen(ketelhuis ook)
Oke... nog ideeën...tips...don'ts .......anything
Groeten Ronald
Diorama's:"Try-Out", "Das Zöllnerhaus am Fluss" , "Winter im Tal"..en nu de Bierbrouwerij scenery..scenery...hmm.!!