HonorVille
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
HonorVille
Eerst wat foto's,
Zo.
Dat is weer gelukt.
Ik was vanmiddag al aan het tobben ermee maar bleek dat de foto's te groot waren.
In mijn vorige topic stond een andere baan maar toen kwam deze op mijn pad.
Zaterdag ga ik kijken ernaar.
Lijkt me een erg gave baan met veel rijplezier.
Ik heb al eea aan informatie gekregen maar dat hou ik even voor me tot hij hier staat.
Zo.
Dat is weer gelukt.
Ik was vanmiddag al aan het tobben ermee maar bleek dat de foto's te groot waren.
In mijn vorige topic stond een andere baan maar toen kwam deze op mijn pad.
Zaterdag ga ik kijken ernaar.
Lijkt me een erg gave baan met veel rijplezier.
Ik heb al eea aan informatie gekregen maar dat hou ik even voor me tot hij hier staat.
Groetjes,
Marco
Marco
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Zo!
De baan staat hier thuis.
Gistermorgen met een aanhanger naar Noord-Holland afgereisd.
Vandaag ( ook al staat hi nog op zijn zijkant) spanning erop gezet en eea getest.
Keerlus schakeling werkt netjes en de ontkoppelsporen ook.
Even een lokje (ook voorzichtig op zijn kant) op het spoor gehouden en hij reageerde netjes erop.
Nu is het zaak om de baan boven te krijgen....
Via de trap gaat hij al niet dus dat wordt met de ladder via de buitenkant omhoog zien te krijgen..
Dat wordt nog wat.
Wat mij wel opviel,
Er zit een Trix duo 1800 bij en geen regelbare trafo.
Het lokje wou al gaan rijden dus is vermoed dat de rijsnelheid vastgesteld is.
Ik weet niet of ik dat zo leuk ga vinden omdat je dan alleen maar schakelend kan rijden..
De baan staat hier thuis.
Gistermorgen met een aanhanger naar Noord-Holland afgereisd.
Vandaag ( ook al staat hi nog op zijn zijkant) spanning erop gezet en eea getest.
Keerlus schakeling werkt netjes en de ontkoppelsporen ook.
Even een lokje (ook voorzichtig op zijn kant) op het spoor gehouden en hij reageerde netjes erop.
Nu is het zaak om de baan boven te krijgen....
Via de trap gaat hij al niet dus dat wordt met de ladder via de buitenkant omhoog zien te krijgen..
Dat wordt nog wat.
Wat mij wel opviel,
Er zit een Trix duo 1800 bij en geen regelbare trafo.
Het lokje wou al gaan rijden dus is vermoed dat de rijsnelheid vastgesteld is.
Ik weet niet of ik dat zo leuk ga vinden omdat je dan alleen maar schakelend kan rijden..
Groetjes,
Marco
Marco
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Ik krijg hier op het forum erg het gevoel dat men niet van bestaande banen houdt die op mp gekocht worden.
Ik zie dat het topic veel is bekeken maar niemand die zijn ding ervan vindt wat ik jammer vindt.
Als mijn gevoel klopt dan mag dit topic verwijderd worden.
Ik zie dat het topic veel is bekeken maar niemand die zijn ding ervan vindt wat ik jammer vindt.
Als mijn gevoel klopt dan mag dit topic verwijderd worden.
Groetjes,
Marco
Marco
Re: HonorVille
ik denk dat jehet fout heb, er is zat interesse maar wat wil jehoren, 10 xerg leuk is ook zo saai. het forum mist een like knop.
maar terug komend op je vraag, ik denk dat de algemene mening is dat het niet uitmaakt, een baan is een baan, echter voorlooig gebeurt er nog weinig, de op en aanmerkingen komen wel als je er mee aan de slag gaat.
maar terug komend op je vraag, ik denk dat de algemene mening is dat het niet uitmaakt, een baan is een baan, echter voorlooig gebeurt er nog weinig, de op en aanmerkingen komen wel als je er mee aan de slag gaat.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Re: HonorVille
Je gevoel klopt niet.
We wachten gewoon in spanning af over het verdere verloop.
En we zijn natuurlijk benieuwd naar je belevenissen of de baan je bevalt of wat je misschien anders gaat doen.
Dus ga gewoon verder met het schrijven en foto's nemen van je baan!
In ieder geval succes met het omhoog brengen van de baan.
We wachten gewoon in spanning af over het verdere verloop.
En we zijn natuurlijk benieuwd naar je belevenissen of de baan je bevalt of wat je misschien anders gaat doen.
Dus ga gewoon verder met het schrijven en foto's nemen van je baan!
In ieder geval succes met het omhoog brengen van de baan.
Re: HonorVille
Ik denk ook niet dat je gevoel klopt, er zijn nu eenmaal meer lezers dan reageerders...
ben wel benieuwd of je 'm heel naar boven hebt gekregen en wat je plannen ermee zijn.
ben wel benieuwd of je 'm heel naar boven hebt gekregen en wat je plannen ermee zijn.
-
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 16 nov 2008 23:52
- Locatie: vlakbij Gouda
Re: HonorVille
Hoi Marco,
Laat je niet leiden door negatieve gevoelens. Je.bent gewoon slim, heel slim dat je al dat " bagger" werk kan skippen, zoals moeizaam plannen, rails leggen, bergen bouwen etc. Post hier foto's van je spectaculaire verhuizing, maak deze baan je eigen baan. Pas dingen aan die niet bevallen, gooi een paar flessen Acryl verf van de Action, lijm en kwasten er op en maak ook hier foto's van. De reacties komen vanzelf, ik blijf je zeker volgen!
We wachten in spanning af,
Groet,
Hans
Laat je niet leiden door negatieve gevoelens. Je.bent gewoon slim, heel slim dat je al dat " bagger" werk kan skippen, zoals moeizaam plannen, rails leggen, bergen bouwen etc. Post hier foto's van je spectaculaire verhuizing, maak deze baan je eigen baan. Pas dingen aan die niet bevallen, gooi een paar flessen Acryl verf van de Action, lijm en kwasten er op en maak ook hier foto's van. De reacties komen vanzelf, ik blijf je zeker volgen!
We wachten in spanning af,
Groet,
Hans
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Re: HonorVille
Marco,
En in de zomermaanden is het altijd wat rustiger op het forum als gevolg van vakanties en activiteiten buitenshuis omdat het op de hobbykamer vaak te heet word, er zijn actieve forumleden die je tussen mei en september niet ziet op het forum.
Hoe breed is deze baan eigenlijk ???
groetjes,
Bert
En in de zomermaanden is het altijd wat rustiger op het forum als gevolg van vakanties en activiteiten buitenshuis omdat het op de hobbykamer vaak te heet word, er zijn actieve forumleden die je tussen mei en september niet ziet op het forum.
Hoe breed is deze baan eigenlijk ???
groetjes,
Bert
Re: HonorVille
Hoi marco
ik kijk bijna iedere dag wel even op het forum maar reageer bijna nooit
en ik ben zeker 1 van de kijkers bij jou topic.
kijk maar eens bij de banen naar reacties tegenover views. dan doe je het zo gek nog niet
ook bij mijn baan reageert bijna nooit iemand. maar zolang de views oplopen doe ik het goed denk ik zomaar
maar nu we er toch zijn ga je nog ballasten of laat je het zo?
ik kijk bijna iedere dag wel even op het forum maar reageer bijna nooit
en ik ben zeker 1 van de kijkers bij jou topic.
kijk maar eens bij de banen naar reacties tegenover views. dan doe je het zo gek nog niet
ook bij mijn baan reageert bijna nooit iemand. maar zolang de views oplopen doe ik het goed denk ik zomaar
maar nu we er toch zijn ga je nog ballasten of laat je het zo?
groetjes chris
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Dank voor de reacties !
Ik zat er duidelijk ver naast
Ik kan nu wel wat meer over de baan zelf vertellen,
Ik was zoekende op marktplaats naar een bestaande baan omdat ik erg graag van rijden met treinen hou maar het geduld niet bepaald heb om vanaf het nulpunt te beginnen.
Ook de tijd heb ik er straks niet meer voor omdat ik in januari papa wordt.
Ik vrees dat ik dan niet meer aan bouwen toe kom.
Misschien later, samen met mijn zoontje.
Goed,
De baan en zijn naam.
Ik kwam deze baan dus op marktplaats tegen.
Eigenaar gebeld en die wist van de baan zelf, en de gehele hobby niets af.
De baan is van zijn overleden vader geweest en dat raakte mij op de èèn of andere manier.
Zijn vader heeft de baan helemaal zelf gebouwd, de bovenleiding is handgemaakt van koperdraad.
Onder de baan enorm veel elektronica gezien de vele technische tekeningen die ik erbij heb gekregen.
Toen ik de man aan de telefoon had heb ik hem èèn ding beloofd,
de baan blijft zoals hij is, volledig intact.
Bod gedaan en na overleg met de familie werd m de baan gegund puur op het feit dat ik met het hand op mijn hart hem dit beloofd hebt.
Hij was enorm blij dat zijn vader zijn baan intact zou blijven voor een volgende generatie.
Daarom HonorVille, Eredorp.
Verder een trafo en een doosje met 2 lokjes en wagonnen.
1 treintje heb ik, ook weer na overleg met de hele familie, gekregen van ze omdat dat zijn favoriete lok was,
Dit is een Zwitserse berglok en die moest en zou bij de baan blijven.
Een mooie lok, niet geheel mijn smaak, die zijn rondjes zal gaan maken straks.
Eerst de baan maar boven zien te krijgen want hij staat nu nog in de woonkamer.
Hij en de trap zijn geen vriendjes.... Zal door het bovenraam moeten..
Voor zover even het verhaal achter deze baan.
Wablo,
De baan is 240x122
Chris79,
Ga ik nog bekijken.
Alles zit volledig vast omdat hij opklapbaar was.
Eerst straks maar eens kijken hoe en wat met al die schakelingen op het bord,
Rangeerwissels en wissels op de baan werken niet echt.
De wissels rond de baan lijken volgens de documenten te resetten..
We zien het wel met proefrijden.
Ik zat er duidelijk ver naast
Ik kan nu wel wat meer over de baan zelf vertellen,
Ik was zoekende op marktplaats naar een bestaande baan omdat ik erg graag van rijden met treinen hou maar het geduld niet bepaald heb om vanaf het nulpunt te beginnen.
Ook de tijd heb ik er straks niet meer voor omdat ik in januari papa wordt.
Ik vrees dat ik dan niet meer aan bouwen toe kom.
Misschien later, samen met mijn zoontje.
Goed,
De baan en zijn naam.
Ik kwam deze baan dus op marktplaats tegen.
Eigenaar gebeld en die wist van de baan zelf, en de gehele hobby niets af.
De baan is van zijn overleden vader geweest en dat raakte mij op de èèn of andere manier.
Zijn vader heeft de baan helemaal zelf gebouwd, de bovenleiding is handgemaakt van koperdraad.
Onder de baan enorm veel elektronica gezien de vele technische tekeningen die ik erbij heb gekregen.
Toen ik de man aan de telefoon had heb ik hem èèn ding beloofd,
de baan blijft zoals hij is, volledig intact.
Bod gedaan en na overleg met de familie werd m de baan gegund puur op het feit dat ik met het hand op mijn hart hem dit beloofd hebt.
Hij was enorm blij dat zijn vader zijn baan intact zou blijven voor een volgende generatie.
Daarom HonorVille, Eredorp.
Verder een trafo en een doosje met 2 lokjes en wagonnen.
1 treintje heb ik, ook weer na overleg met de hele familie, gekregen van ze omdat dat zijn favoriete lok was,
Dit is een Zwitserse berglok en die moest en zou bij de baan blijven.
Een mooie lok, niet geheel mijn smaak, die zijn rondjes zal gaan maken straks.
Eerst de baan maar boven zien te krijgen want hij staat nu nog in de woonkamer.
Hij en de trap zijn geen vriendjes.... Zal door het bovenraam moeten..
Voor zover even het verhaal achter deze baan.
Wablo,
De baan is 240x122
Chris79,
Ga ik nog bekijken.
Alles zit volledig vast omdat hij opklapbaar was.
Eerst straks maar eens kijken hoe en wat met al die schakelingen op het bord,
Rangeerwissels en wissels op de baan werken niet echt.
De wissels rond de baan lijken volgens de documenten te resetten..
We zien het wel met proefrijden.
Groetjes,
Marco
Marco
Re: HonorVille
gefeliciteerd nog met de zwangerschap.(aangepast zat weer slapend te lezen )
mijn dochter is in december geboren.
En je hebt echt bijna geen tijd meer om te bouwen.
Dus is het een zeker een slimme zet van je geweest om een "bijna af "baan te kopen.
laatst nog met de kleine meid in mn armen naast mn baan gestaan en die handjes zijn sneller dan je denkt en ze heeft zo een handje vol boompjes uit je baan getrokken.
mijn dochter is in december geboren.
En je hebt echt bijna geen tijd meer om te bouwen.
Dus is het een zeker een slimme zet van je geweest om een "bijna af "baan te kopen.
laatst nog met de kleine meid in mn armen naast mn baan gestaan en die handjes zijn sneller dan je denkt en ze heeft zo een handje vol boompjes uit je baan getrokken.
Laatst gewijzigd door chris79 op 25 aug 2016 07:11, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes chris
Re: HonorVille
Hallo Marco,
Volgens mij is het aantal commentaren globaal 1% van het aantal views, dus dat zegt niets. Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd hoe deze baan bevalt.
Volgens mij is het aantal commentaren globaal 1% van het aantal views, dus dat zegt niets. Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd hoe deze baan bevalt.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
We zijn op de helft,chris79 schreef:gefeliciteerd nog met de kleine. dan zitten we in het zelfde schuitje want mijn dochter is in december geboren.
En je hebt echt bijna geen tijd meer om te bouwen.
Dus is het een zeker een slimme zet van je geweest om een "bijna af "baan te kopen.
laatst nog met de kleine meid in mn armen naast mn baan gestaan en die handjes zijn sneller dan je denkt en ze heeft zo een handje vol boompjes uit je baan getrokken.
Gisteren de 20 weken echo gehad...
Man wat was dat spannend zeg.
Een tweede, aansluitende baan kan altijd nog komen.
Groetjes,
Marco
Marco
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Ja ik ook als hij straks gesetteld staat.traiNiac schreef:Hallo Marco,
Volgens mij is het aantal commentaren globaal 1% van het aantal views, dus dat zegt niets. Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd hoe deze baan bevalt.
Het lijkt wel of sommige wissels bewust zijn afgekoppeld om de lok een bepaalde richting op te sturen.
Ik hoop dit weekend de eerste ronde te rijden wat ik ook ga filmen.
Groetjes,
Marco
Marco
Re: HonorVille
Marco,
Hou er wel rekening mee dat je bij een baan met dit oppervlakte er rondom heen moet kunnen lopen,
groetjes,
Bert
Hou er wel rekening mee dat je bij een baan met dit oppervlakte er rondom heen moet kunnen lopen,
groetjes,
Bert
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Ja hou ik rekening mee,Wablo schreef:Marco,
Hou er wel rekening mee dat je bij een baan met dit oppervlakte er rondom heen moet kunnen lopen,
groetjes,
Bert
Ik wil hem op poten met wielen gaan zetten om pro rail te kunnen helpen bij een ontsporing
Groetjes,
Marco
Marco
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Pfoe.....nou...de baan ligt op zijn plek !
Wat een klus was dat zeg.
Via de trap ging hij de echt niet,
Ladder tegen de buitenmuur en samen met een buurman naar binnen.
Ging maar net goed, ik stond boven maar voelde hem uit m'n handen glijden
Ik kon hem nog net aan een, ja je leest het goed, een bovenleiding portaal vastpakken.
Die zijn van metaal en deze stond godzijdank zeer stevig op de plaat.
Nu net de baan van de ene kamer naar de andere geschoven,gekanteld en getild...
Afijn..... Hij is binnen en ligt.
Uiteraard begon de onweerstaanbare kriebel te kriebelen en een testrondje maken.
Het lokje loopt niet echt lekker.
Op sommige stukken loopt hij vrij netjes en dan plots stilstand..
Rails maar poetsen dus.
Ik heb hier nog een railgum liggen maar heeft iemand nog betere middelen om het goed en grondig te doen ?
Wat een klus was dat zeg.
Via de trap ging hij de echt niet,
Ladder tegen de buitenmuur en samen met een buurman naar binnen.
Ging maar net goed, ik stond boven maar voelde hem uit m'n handen glijden
Ik kon hem nog net aan een, ja je leest het goed, een bovenleiding portaal vastpakken.
Die zijn van metaal en deze stond godzijdank zeer stevig op de plaat.
Nu net de baan van de ene kamer naar de andere geschoven,gekanteld en getild...
Afijn..... Hij is binnen en ligt.
Uiteraard begon de onweerstaanbare kriebel te kriebelen en een testrondje maken.
Het lokje loopt niet echt lekker.
Op sommige stukken loopt hij vrij netjes en dan plots stilstand..
Rails maar poetsen dus.
Ik heb hier nog een railgum liggen maar heeft iemand nog betere middelen om het goed en grondig te doen ?
Groetjes,
Marco
Marco
-
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 07 sep 2014 10:53
- Locatie: Rijnsaterwoude
Re: HonorVille
Marco, dit lijkt me typisch een gevalletje voor ATF. Zie http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.ph ... 7&start=20 voor een uitgebreide discussie over het gebruikt van ATF.
Met vriendelijk groeten André.
Windows XP, 10, ECoS-ESU, Peco code 55, iTrain 4.1.9, Koploper 9.4, AnyRail.
http://www.b-bridge.org (Last update 2019-06-16)
Windows XP, 10, ECoS-ESU, Peco code 55, iTrain 4.1.9, Koploper 9.4, AnyRail.
http://www.b-bridge.org (Last update 2019-06-16)
Re: HonorVille
Mij lijkt het meer een typisch gevalletje voor Contact Spray van Griffon. Gewoon te koop bij de bouwmarkt.
https://www.gamma.nl/assortiment/griffo ... /p/B594499
Groetjes
https://www.gamma.nl/assortiment/griffo ... /p/B594499
Groetjes
Re: HonorVille
Ik heb ook contactspray geprobeerd wim maar daar werd het alleen maar slechter mee.
Rob fongers zweert er ook bij maar buij mij werkt het niet of ik doe het verkeerd?
Rob fongers zweert er ook bij maar buij mij werkt het niet of ik doe het verkeerd?
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
-
- Berichten: 371
- Lid geworden op: 22 jan 2016 15:54
Re: HonorVille
Remmenreiniger, een spuitbus van de Action voor een paar centen. Een beetje op een zachte doek spuiten en de rails schoon maken. Het spul verdampt heel snel, dus regelmatig een schoon stukje doek opnieuw nat spuiten. Bij mij werkt het beter dan alcohol of white spirit (terpentine). Het droogt veel sneller dan alcohol, en er lost meer viezigheid in op. Terpentine is toch iets vettig, remmen reiniger helemaal niet. Ik zou als ik jou was ver weg blijven van contact spray. Met ATF heb ik wisselend succes, mogelijk omdat je er snel teveel van gebruikt. Het is vettig, en dan gaan de wielen slippen. Bovendien kwamen sommige commando's van de centrale niet meer door. Ik heb de laatste keer de rails na de ATF schoon moeten maken met de remmen reiniger, en nu heb ik geen centje pijn meer. Maar de ATF heeft er wel (vermoedelijk teveel) opgezeten, dus het kan zijn dat het na het schoonmaken net goed was. De tip van de remmenreiniger kreeg ik van iemand van een N-spoor modelbouw club op de beurs in Hilversum eerder dit jaar. Succes!
Windows 11, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Gisteren even 2 lange stomers mogen lenen om die uit te testen,
Dat reed als een stuk beter dan de loks die ik nu heb dus het euvel zal ook enigszins aan de lokjes liggen.
Die gaan ook voor de schoonmaakronde dus.
Ik ben met èèn tender stoomlok begonnen en die reed al verbazingwekkend goed zijn ronde.
Netjes over de wissels, en gelukkig, ook door de bochten heen.
Mijn vorige baan was dus drama met die lange jongens.
Gisteren zijn we, mijn vrouw werd te nieuwsgierig, erachter gekomen dat blijkbaar treinen elkaar "zien"
Ik kreeg bepaalde seinen gewoon niet op groen. Wat ik ook deed...
Toevallig hadden we een lokje voor een sein gezet die op rood bleef en opeens kreeg de stomer op een heel ander stuk opeens groen zonder dat we het schakelpaneel aanraakten..
Ik geloof nooit dat die baan ooit gedigitaliseerd wordt, gezien de analoge techniek die eronder ligt
Dat reed als een stuk beter dan de loks die ik nu heb dus het euvel zal ook enigszins aan de lokjes liggen.
Die gaan ook voor de schoonmaakronde dus.
Ik ben met èèn tender stoomlok begonnen en die reed al verbazingwekkend goed zijn ronde.
Netjes over de wissels, en gelukkig, ook door de bochten heen.
Mijn vorige baan was dus drama met die lange jongens.
Gisteren zijn we, mijn vrouw werd te nieuwsgierig, erachter gekomen dat blijkbaar treinen elkaar "zien"
Ik kreeg bepaalde seinen gewoon niet op groen. Wat ik ook deed...
Toevallig hadden we een lokje voor een sein gezet die op rood bleef en opeens kreeg de stomer op een heel ander stuk opeens groen zonder dat we het schakelpaneel aanraakten..
Ik geloof nooit dat die baan ooit gedigitaliseerd wordt, gezien de analoge techniek die eronder ligt
Groetjes,
Marco
Marco
-
- Berichten: 1561
- Lid geworden op: 13 aug 2015 20:14
- Locatie: Sint Pancras
Re: HonorVille
Marco,
Ook analoog kan je slimme schakelingen hebben, heeft met 0 en 1 te maken, mijn opa had vroeger ook een minitrix baan met zulke schakelingen.
Kon je sommige zijn niet op groen krijgen omdat een andere sein op groen stond.
Succes met uitzoeken, maar maak eens wat foto's van die rookpluimer
Ook analoog kan je slimme schakelingen hebben, heeft met 0 en 1 te maken, mijn opa had vroeger ook een minitrix baan met zulke schakelingen.
Kon je sommige zijn niet op groen krijgen omdat een andere sein op groen stond.
Succes met uitzoeken, maar maak eens wat foto's van die rookpluimer
Met vriendelijke groet, Mark
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
-
Onderwerp starter - Berichten: 67
- Lid geworden op: 14 jul 2016 10:21
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: HonorVille
Ik ga morgen even een film maken en op YouTube uploaden.
Hopelijk krijg ik het zelfstandige geschakel gefilmd
Hopelijk krijg ik het zelfstandige geschakel gefilmd
Groetjes,
Marco
Marco