Cirkel(tje)
Re: Cirkel(tje)
Vet! Best sterke locs ook.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
in ieder geval een manier om een trein even uit beeld te hebben......Ron schreef:Mooi idee voor een schaduwstation
gr. Ron
-
Treintje is wat kort De lok gaat zichzelf helaas niet duwen. LOL - toch?
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Gaaf zeg, leuk gedaan!
Met vriendelijke groet,
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Fleischmann Profie rails en Peco code55 in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
Ton Duits...
Fleischmann Z21 zwarte uitvoering, iTrain Pro software 5.1.13, Z21 met Pro Link.
Fleischmann Profie rails en Peco code55 in spoor N. MP1 wisselaandrijving…
-
Ik vind het geniaal, goed met een modelbaan heeft het niks meer van doen natuurlijk maar als bewegend kunst opject en vooral uit technisch oogpunt geweldig. Het blijft verbazend dat die trein zich niet uit de rails trekt. Hoe vaak dat voor dit filmpje wel fout is gegaan zullen we wel nooit weten maar ik schat dat dat heel veel uren en pogingen heeft gekost.
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Moi,
Jullie zochten toch nog een idee voor Eurospoor 2017 ?
Als nou de uitgaande rail gekoppeld wordt aan de ingaande rail zodat de trein "eeuwig" kan doorrijden.
Is dat een idee ??
Henri
Jullie zochten toch nog een idee voor Eurospoor 2017 ?
Als nou de uitgaande rail gekoppeld wordt aan de ingaande rail zodat de trein "eeuwig" kan doorrijden.
Is dat een idee ??
Henri
-
- Forum-Beheerder
Rijden meerdere locs.. dus denk dat het daarom wel blijft rijdenneudalhausenstadbahn schreef:Ik vind het geniaal, goed met een modelbaan heeft het niks meer van doen natuurlijk maar als bewegend kunst opject en vooral uit technisch oogpunt geweldig. Het blijft verbazend dat die trein zich niet uit de rails trekt. Hoe vaak dat voor dit filmpje wel fout is gegaan zullen we wel nooit weten maar ik schat dat dat heel veel uren en pogingen heeft gekost.
Groetjes Michiel
Let love rule
Rij met alles wat ik leuk vind of het nu EP 1/2/3/4/5/6 is, Db/ns/etc.
Rij met alles wat ik leuk vind of het nu EP 1/2/3/4/5/6 is, Db/ns/etc.