Hallo ik heb me vandaag aangemeld op dit forum.
Op mijn website kun je in de toekomst gaan meekijken met wat er allemaal gebeurd.
Kom en geniet http://www.spoor-n.nl en laat hier of in mijn gastenboek een berichtje achter wat je er van vindt?
www.spoor-n.nl
-
Onderwerp starter - Berichten: 8
Re: www.spoor-n.nl
Een mooi verzorgde website! Jammer dat je geen overzicht hebt gegeven van de foto's per rubriek. Het is nu vrij omslachtig om beeldje per beeldje te moeten vooruitgaan. Ik mis ook de beelden van de baan, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn systeem niet helemaal compatible is met jouw site.
Maar toch, mooi werk! Ik heb een aantal leuke scenes gezien die erg inspirerend werken!
groeten
Maar toch, mooi werk! Ik heb een aantal leuke scenes gezien die erg inspirerend werken!
groeten
-
Beste Michel,
Ik ben ook nog niet heel tevreden over mijn fotoalbum maar daar werk ik nog aan.
Voor mijn live beelden moet er eerst een activeX bestand geinstaleerd worden dat duurt de eerste keer +/- 5 min. (je moet gewoon blijven wachten dan komt er een vraag of je deze wilt installeren) daarna werkt het perfect.
Groeten,
Carlo
Ik ben ook nog niet heel tevreden over mijn fotoalbum maar daar werk ik nog aan.
Voor mijn live beelden moet er eerst een activeX bestand geinstaleerd worden dat duurt de eerste keer +/- 5 min. (je moet gewoon blijven wachten dan komt er een vraag of je deze wilt installeren) daarna werkt het perfect.
Groeten,
Carlo
-
Saraan schreef:Een mooi verzorgde website! Jammer dat je geen overzicht hebt gegeven van de foto's per rubriek. Het is nu vrij omslachtig om beeldje per beeldje te moeten vooruitgaan. Ik mis ook de beelden van de baan, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn systeem niet helemaal compatible is met jouw site.
groeten
Beste Michel,
Groeten,
Carlo