Happy Sunday all, eigenlijk te druk gehad om een update te plaatsen.
Diverse werkzaamheden gedaan de laatste weken, de verlichting van het station en de platforms is iets omlaag gebracht, heb her en der wat extra stroom punten aangebracht in de helix omdat om de een of de andere reden ineens bepaalde treinen in 2 bochten stil vielen, iets wat denk ik toch met de temperatuur te maken heeft want het gebeurt niet altijd maar wel in dezelfde bochten en met dezelfde 2 locomotieven. goed dat is nu opgelost. Echter het grrotste project is het dichtmaken van Helix 5, eigenlijk de moeilijkste om te doen, kan er niet echt goed bij en de 2 andere stukken er naast liggen flink lager.
Ik ben uitgekomen op een stuik grasland/ zand afgraving hier in de buurt waar ook de sandy radio tower staat, een mega markant punt want met name 's nachts je al van verre kan zien. ( ja ik ga deze ook bouwen )
eerste project was een plaat maken ddie paste en waarop ik kon werken in mijn andere kamer.
heb eerst de contouren met kurk aangebracht en daarna met in behangplaksel gedrenkte kranten alle naden en kieren dicht gemaakt. Daarna met gips de rotsen gemaakt.
toen de hele boel ingekrasd, geverfd en droog was heb ik rest met een voor mij nieuw product afgedekt, product heet sculptamold, wordt ook keihard maar je heb echt een flinke tijd om te bewerken.
Nadat dit droog was, met goedkope bruine verf alles geverfd en met de air brush contouren en schauw rond de rotsen aangebracht, meeste zie je straks niet meer want er komt nog gras overheen.
eerste stukje gras vandaag aangebracht, de komende dagen stukje voor stukje de rest doen.
gr.
Maurits