Beste medespoorders.
Op het moment ben ik thuiswonend en bestaat mijn baan slechts uit een modulebak rangeerbaan digitaal, hiervoor heb ik een test ovaal gebruikt en kennis gemaakt met digitale onderdelen, baanopbouw wat loc's rond laten rijden.. de simpele dingen.
Nu wil ik in mijn nieuwe baan(bak) waar ik snel een draadje over wil openen, wat meer face2face hulp hebben met het programma koploper.
Even zitten, de laptop erbij en instellingsmatig wat vragen stellen, ik merk dat ik met dingen zien en live proberen meer opsteek.
Zo vraag ik dus of er iemand in de omgeving Zuid-Holland, zelf woonachtig in Alblasserdam een keer tijd heeft. Uiteraard zoals de titel dit al deed vermoeden uiteraard tegen enige vergoeding.
Zelf heb ik een DR5000 i.c.m. Rosoft bezetmelder en de servoaansturing is reeds nog in aankoop.
Graag hoor ik meer van jullie en of er iemand geïnteresseerd is.
Vriendelijke groeten,
Max
Koploper onder het genot van een biertje
-
Onderwerp starter - Berichten: 22
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Koploper onder het genot van een biertje
Zo hee, dat is nog eens dichtbij! Woon zelf ook in 'dat dorp'. Helaas dan weer geen kennis van koploper..
-
Hoi Wouter,
Goed om te lezen dat er mensen uit het zelfde dorp actief zijn! Misschien kunnen er op andere gebieden nog kennis uitgewisseld worden of dergelijke. Altijd welkom!
Vriendelijke groet,
Max
Goed om te lezen dat er mensen uit het zelfde dorp actief zijn! Misschien kunnen er op andere gebieden nog kennis uitgewisseld worden of dergelijke. Altijd welkom!
Vriendelijke groet,
Max
Beginnend fladderaar
Max,
je hebt pech, ik woonde in Dordrecht en de rest van de familie woont nu in Alblasserdam. maar als je even de vraag stel op het koploper forum in Dordrecht wonen een paar hele verstokte koploper rijders.
gr.
Maurits
je hebt pech, ik woonde in Dordrecht en de rest van de familie woont nu in Alblasserdam. maar als je even de vraag stel op het koploper forum in Dordrecht wonen een paar hele verstokte koploper rijders.
gr.
Maurits
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Misschien dat een keer Skypen nog wel een uitkomst is.
Enige nadeel is zelf dat bier uit de koelkast pakken....
Max
Enige nadeel is zelf dat bier uit de koelkast pakken....
Max
Beginnend fladderaar
We kunnen een teamviewer sessie doen, dan kijk ik mee op jouw PC en in jouw koploper database en dan kun je vragen over koploper wat je maar wil. En kan op ieder moment. Komt mij ook beter uit want bier drink ik al helemaal niet laat staan iets waar alcohol in zit.
Je weet me wel te vinden.
Groetjes
Je weet me wel te vinden.
Groetjes
-
Bedankt voor de input heren, ondanks dat het bier dus helemaal niet zo aanslaat..
Willempie ik wil graag ingaan op je aanbod en dit lijkt mij ook een mooie manier om er samen uit te komen.
Binnenkort zal ik een PM sturen en kunnen we misschien het e.e.a. afspreken.
Alvast bedankt !
Max
Willempie ik wil graag ingaan op je aanbod en dit lijkt mij ook een mooie manier om er samen uit te komen.
Binnenkort zal ik een PM sturen en kunnen we misschien het e.e.a. afspreken.
Alvast bedankt !
Max
Beginnend fladderaar