De basisplaat is 240x110cm breed en 230x110cm diep.
Ik heb vier voedingsbronnen. De uitdaging wordt dus om bijv. van cyaan naar bruin te rijden. Wordt een hoop draden, schakelingen en spoorisolaties en misschien kan het niet eens.

Ik ben het helemaal met je eens Bert! Vaak zie ik in reacties dat mensen denken dat sommige dingen alleen maar met een digitaal systeem kunnen worden opgelost. Vaak is het digitaal eenvoudiger, maar er hangt inderdaad een prijskaartje aan.bpieters schreef: ↑15 mar 2019 19:37 ...Ik begrijp dat de meesten hier op dit forum digitaal willen rijden maar als iemand aangeeft analoog te rijden moet dat ook gerespecteerd worden vind ik.De indruk onstaat dat analoog iets achterlijks is terwijl een hoop mensen er plezier aan beleven.Bij bijna elke bespreking van een baanplan wordt de link gelegd naar digitaal...
Ik denk dat dit wel een beetje te zwart wit is, maar inderdaad is digitaal nu wat meer de standaard in plaats van analoog. Op het puntje van persoonlijke voorkeur om "X reden" na, is digitaal rijden op alle vlakken gewoon beter. Ik respecteer de keuze verder natuurlijk wel, ik kan je alleen vertellen dat je geen PC nodig hebt om digitaal te rijden.bpieters schreef: ↑15 mar 2019 19:37 hoi,
ik rij zelf ook analoog en heb er veel plezier in om met eenvoudige schakelingen de baan te bedienen.Het uitdenken daarvan is ook onderdeel van de hobby.In mijn werkzame leven hele dagen achter de pc gezeten,maar in mijn hobby dus liever niet meer.Ook het ombouwen van ouder materieel leek me te ingewikkeld en kostbaar afgezien nog van de haalbaarheid.
Ik begrijp dat de meesten hier op dit forum digitaal willen rijden maar als iemand aangeeft analoog te rijden moet dat ook gerespecteerd worden vind ik.De indruk onstaat dat analoog iets achterlijks is terwijl een hoop mensen er plezier aan beleven.Bij bijna elke bespreking van een baanplan wordt de link gelegd naar digitaal.Het financiele plaatje is ook maatgevend en om dat nu op dit forum elke keer uit te leggen wordt wat vermoeiend.
Bert