Ik ben van plan om een zelf een grasmaster te bouwen, zoals beschreven in meerdere youtube filmpjes met behulp van een electrische vliegenmepper en een theezeef.
Nu ben ik aan het kijken voor een theezeef en ik zie vooral veel RVS theezeefjes. Iemand ervaring met het bouwen van een dergelijke applicator met RVS? Ik heb namelijk het idee dat het RVS niet goed genoeg zal geleiden.
Ow en voor diegene die gaan vragen: waaeom wil je dit? Omdat ik een kleine applicator wil voor de lastige hoekjes en de kleine plekjes.
Static grass applicator - tip?
Re: Static grass applicator - tip?
Ik heb ook ooit een vliegenmepper gras-zaaier gemaakt, werkt prima voor N-gras. Of hij van rvs is zal niet veel uitmaken, hij zal alleen duurder zijn.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Re: Static grass applicator - tip?
Het is me gelukt
Solderen aan rvs ging wel lastig. Vooral vervelend toen de handvatten afgebroken waren bij het zagen. Oplossing was een plastic theezeef en die als handvat gebruiken
Solderen aan rvs ging wel lastig. Vooral vervelend toen de handvatten afgebroken waren bij het zagen. Oplossing was een plastic theezeef en die als handvat gebruiken