Happy Saturday all.
De pub waar ik het een maand of twee geleden over had is klaar ( de beschadigingen op de foto zijn inmiddels weg gewerkt : ) )
Hierna heb ik eigenlijk een soort van break gehad, even geen zin om te bouwen, ben wel in de treinen kamer geweest maar elke keer maar voor hele kleine vooral niet ingewikkelde klusjes. Vorige weekend heb ik eens koploper flink onder handen genomen en allerlei vaste / variabele routes plus allerlei andere dingen die in de afgelopen jaren er in waren gezet verwijderd. Na dit klusje lekker een paar uurtjes gereden.
Deze week heb ik de rost formatie achter de brug gemaakt met Sculptamold, begin dat spul meer en meer te waarderen vooral omdat je een paar dagen de tijd heb om het goed te modeleren, morgen is het echt goed droog en dan wordt het krassen
Ben ook bezig geweest om een van de laatste stukken dicht te maken, het ligt allemaal nog los, eerst even flink test rijden en dan papier mache en sculptomold erover heen om een mooi landschepje te maken.
Dit gedeelte staat nog op de overdenkings lijst, ik neig naar een stads gedeelte zoals je tegen kom als je londen in rijdt met de trein dus een mix van hoog/ laag oud vervallen en nieuw, maar dat is van latere zorg.
Till the next update
Gr.
M.