Is even stil geweest vanuit mijn kant.Sibbesuisje schreef: ↑14 aug 2019 15:06 Minder dan een maand te gaan. Toch zie ik erg weinig info verschijnen: de website is nogal leeg en het eerdere bericht van Wesley geeft ook niet al te veel vertrouwen. Heeft er iemand nog wat inzicht in wat er verwacht kan worden?
groetjes,
Sander
Nadat ik mijn deelname gecanceld had kreeg ik een verbaasde mail van Rob die dacht dat alles geregeld was.
Een dag erna telefoon van de dame van Eemspoor en na een gesprek met uitleg over een en ander besloten toch deel te nemen.
Dat Hans niet komt is zeker jammer, maar ik vind persoonlijk dat niet dat dit de pret kan verderven. N-spoor evenementen zijn zeer dun bezaait zo niet is dit de enige welke gehouden wordt. Laten we met ze allen gewoon ervoor zorgen dat de beurs een gezellige/leuke beurs wordt die volgend jaar weer georganiseerd kan worden.
Ik ben er dus in ieder geval bij met de N-spoor afdeling van Modulebaan.nl met een eigen module en één van een collega bouwer. Samen goed voor 6,60 meter baan.
Groetjes,
Wesley