Hello, and mind the gap.
Hello, and mind the gap.
Hallo allemaal,
Na een hele lange tijd als gast te hebben meegelezen op dit forum (en vele andere fora trouwens) vond ik dat het maar eens tijd werd om achter het gordijn vandaan te stappen. Zodat ik hier niet alleen kom 'halen' maar ook wat kan 'bijdragen'. Het moest er dus maar eens van komen en ik heb mij geregistreerd.
Ik ben Erwin en al 48 jaren besmet met het spoorvirus. Ook zo goed als al die jaren N-spoorder. Ik ben woonachtig nabij het geografische midden van het land, met mijn vrouw en twee pubers. Deze hebben mij er niet van weerhouden mij intensief met de modelspoorhobby bezig te houden! Zo'n twee jaar terug heb ik mijn 4e modelbaan afgebroken en ben begonnen met de bouw van mijn modulairebaan 'Nordende'. Meer daarover meer in een draadje dat ik binnenkort hoop te starten. Hier alvast een foto als voorproefje.
En zoals jullie kun zien; Mijn nickname is dan weliswaar Engels, maar ik rij gewoon Duits! (maar wat niet is kan nog komen ...).
Voor nu een hartelijke groet, Erwin
Na een hele lange tijd als gast te hebben meegelezen op dit forum (en vele andere fora trouwens) vond ik dat het maar eens tijd werd om achter het gordijn vandaan te stappen. Zodat ik hier niet alleen kom 'halen' maar ook wat kan 'bijdragen'. Het moest er dus maar eens van komen en ik heb mij geregistreerd.
Ik ben Erwin en al 48 jaren besmet met het spoorvirus. Ook zo goed als al die jaren N-spoorder. Ik ben woonachtig nabij het geografische midden van het land, met mijn vrouw en twee pubers. Deze hebben mij er niet van weerhouden mij intensief met de modelspoorhobby bezig te houden! Zo'n twee jaar terug heb ik mijn 4e modelbaan afgebroken en ben begonnen met de bouw van mijn modulairebaan 'Nordende'. Meer daarover meer in een draadje dat ik binnenkort hoop te starten. Hier alvast een foto als voorproefje.
En zoals jullie kun zien; Mijn nickname is dan weliswaar Engels, maar ik rij gewoon Duits! (maar wat niet is kan nog komen ...).
Voor nu een hartelijke groet, Erwin
Nordende: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=13441
Nordheim: viewtopic.php?f=14&t=15102
Re: Hello, and mind the gap.
Welkom op het forum Erwin. Wel een hele mooie foto zeg, belichting is echt gaaf! Buiten in het zonnetje gemaakt?
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Welkom Erwin. Die foto smaakt naar meer. Ik hoop stiekem een beetje dat nordende betekend dat je Noord Duitsland als thema hebt. Daar ligt ook mijn interesse.
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Hallo Erwin,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
-
- Moderator
- Contacteer:
Hallo, welkom op het forum!
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Dat voorproefje smaakt naar meer , welkom op het forum Erwin.
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
-
- Moderator
Welkom. Gezellig sfeertje zo. Daar mag inderdaad wel meer van geplaatst worden.
MvG
Robert
MvG
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Welkom, en dank voor het delen
Zeker leuk om naar te kijken
Mvg,
Ad
Zeker leuk om naar te kijken
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Welkom Erwin,
Het is een stuk leuker voor, dan achter het gordijn hoor! . Mooi voorproefje al, dan beloofd iets heel moois te gaan worden. Ben benieuwd!
Groet,
Daniël
Het is een stuk leuker voor, dan achter het gordijn hoor! . Mooi voorproefje al, dan beloofd iets heel moois te gaan worden. Ben benieuwd!
Groet,
Daniël
Trambaan Schwarzburg (fictieve stad in Zwarte Woud).
Dat ziet er veelbelovend uit! Ik zou zeggen, pak die camera, fotografeer de boel, uploaden en op het forum ermee!
J.
J.
Welkom Erwin op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
- Contacteer:
Welkom Erwin.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Hallo allemaal,
Veel dank voor het warme welkom!
@Maarten: de foto is binnen gemaakt. Ik ben niet zo'n fotoraaf. Maar heb eens wat geëxperimenteerd met het diafragma van een digitaal toestel dat ik nog heb liggen. Resultaat is in ieder geval stukken beter dan met de mobiel, dus deze ga ik vaker gebruiken.
Groet, Erwin
Veel dank voor het warme welkom!
@Maarten: de foto is binnen gemaakt. Ik ben niet zo'n fotoraaf. Maar heb eens wat geëxperimenteerd met het diafragma van een digitaal toestel dat ik nog heb liggen. Resultaat is in ieder geval stukken beter dan met de mobiel, dus deze ga ik vaker gebruiken.
Groet, Erwin
Nordende: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=13441