Hallo iedereen, ik heb onlangs een Piko loc BB26000 gekocht in Frankrijk. Alleen rijd hij niet goed en kan mijn 6 rijtuigen niet trekken. Nu ben ik dus opzoek naar een zelfde loc waarvan alle onderdelen nog aanwezig zijn (buffers etc.) en goed rijd.
Als je z’n loc toevallig hebt en wil verkopen stuur maar een berichtje
Hallo, een Franse N-spoorder hiero met een Franse baan in aanbouw.
Mvg ;)
Is het niet goedkoper je loc eens bij de treinendokter langs te brengen?
Als het in het model van Piko zit ben je met een andere Piko ook niet geholpen lijkt me...
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
waarschijnlijk een cardan as. Die is er bij mij ook wel eens uit gegaan. Hoop geratel en weinig trekkracht dan. Bij mij werkte het om de lok grotendeels te demonteren en daarna weer op te bouwen. Doe dat met beleid en geduld.
Als je op de meest recente Sybic zoekt bij Piko Ersatzteilen (94144) dan kom je de complete onderdelen lijst tegen.
Wat zoek je precies? https://www.piko-shop.de/index.php?vw_t ... text=94144
In foto 1 kan je zien wat er mist, in foto 2 is de andere kant waar het wel aanwezig is, het probleem is dat ik hem 2e hands heb gekocht en dat het onderdeel niet meer aanwezig is
Mvg ;)
Hallo, weet iemand toevallig of de nieuwste versie met de Carmillon livery technisch is aangepast. Dus dat het probleem met het stangetje naar de motor is opgelost?
Mvg ;)