Dankjewel.
Ik doe m’n best. Scenery probeer ik nog steeds handigheid in te krijgen en het geheel wat minder statisch te laten lijken.
Dankjewel.
Jägerndorfer wordt wat bekender, maken nagenoeg enkel Oostenrijks materiaal, Fl* is druk bezig, Arnold doet ook flink mee.. Ja, wij Oostenrijk rijders komen niet echt te kort de laatste tijd. Wat ik daar in tegen dan wel jammer vind is dat er weinig treinstellen komen. Brawa maakt bv de Talent wel voor H0, maar niet in N. Fleischmann komt met de Desiro (nu Cityjet dacht ik) in de nieuwe kleuren. Maar nogmaals, we (ik..) mogen niet klagen over het algemeenbob vermeulen schreef: ↑02 feb 2020 10:53 Ik heb altijd het gevoel dat er veel Oosterijks materiaal op de markt komt vooral de laatste tijd![]()
Klopt, de startset ben ik 6 jaar geleden tegengekomen en heb pas sinds 1,5 jaar alle 7 bakken compleet waarbij ik de laatste 2 wagons uit Polen en Spanje moest krijgen.
Hallo Wouter,enderscw schreef: ↑02 feb 2020 10:22Dankje, haha ja herkenbaar zal het zeker zijn.Schachbrett schreef: ↑02 feb 2020 00:59 Hallo Wouter,
Ziet er erg strak uit met heel herkenbaar en mooi materieel.
Gr Chris
Er word lang niet zoveel ÖBB materiaal uitgebracht als bijvoorbeeld DB materiaal. Maar we mogen niet klagen.
Had je de nieuwe bagage wagon al gezien van pirata?
Thanks man, ik doe m’n best.Jeroen schreef: ↑04 feb 2020 11:19 Hey Wouter,
Je pogingen met de scenery gaan er toch op vooruit, zou ik zeggen. Als je in dat ‘biljart’ gras gewoon nog wat zand zou strooien, beetje meer hier-beetje minder daar, dan krijg je ook al meer variatie. En even met de lijmspray her en der wat spuiten, turf erop, en klaar. Heel makkelijk achteraf te doen.
Ik zat naar je rotsen te kijken......is dat nou geprint?
Grtz,
J.
Hallo Wouter,enderscw schreef: ↑25 jan 2020 19:13 Ik ben weer even aan het spelen geweest met gras leggen.
Ik heb wat meer hoogte verschil proberen aan te brengen en wat meer met pollen gespeeld.
Hoewel het natuurlijk nog niet van het niveau is wat sommige hier neerzetten begin ik wel steeds blijer te worden van de resultaten.
Het stuk er achter vind ik nog wat te geel, maar heb verder denk ik wel een mooie mix gevonden.
Mochten er nog meer tips en tricks zijn hoor ik ze natuurlijk graag.
![]()
Dankje Sjaak. Ik heb er maar gelijk een paar neergezet en dat bevalt me best ja een paar boompjes zo.
Dankjewel dat zal ik is proberen.erik-n-fan schreef: ↑16 feb 2020 15:50 Top! Dat grasveldje is flink verbeterd! Leuk om te zien.
Wat je nog kan doen is wat bruine fine turf onder de boom/ rond de boomstam voor iets extra contrast. De schaduw van de boom zal altijd zorgen voor dor gras op de grond rond de wortels en afgevallen bladeren net zo
Verweren ziet er echt super tof uitWelke techniek heb je toegepast? En ben je tevreden over het technische resultaat? Zoals zit de weathering goed vast als je je materieel met de hand aanraakt enzo?
DAS klei, goed idee. Ga ik is proberen!erik-n-fan schreef: ↑13 mar 2020 20:04 Wouter, ziet er goed uit! Wat een verschil qua verlichting tussen de laatste 2 foto’s. Wat doet dat toch veel met de kleuren!
Ik heb op emplacement bosweg de heuveltjes van DAS klei van de intertoys gevormd. Vastgeplakt met wat houtlijm en likje verf voor de gras-aanval. Ben wel blij met het resultaat!