Beste allemaal,
Ik sta een beetje voor een dilemma betreffende het kiezen van het juiste type spoor. Na lang zoeken op internet en het doorspitten van dit forum was ik van plan om Peco 55 te gaan gebruiken. Probleem is wel dat ik zo a-technisch ben als wat en ook nog eens een digibeet (weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar dat terzijde

). Ik ben in Anyrail bezig om een baanplan te maken, maar het lukt mij niet eens om mooie bochten te maken met Peco 55, terwijl ik daar met fleischmann en Trix geen probleem mee heb. Ik heb me ook wat verdiept in het flexrails van Peco en twijfel heel erg aan mezelf of ik daar wel mee kan werken, aangezien ik dus 2 linker handen heb. Mijn vraag is nu dan ook, wat is wijsheid. Moet ik het toch gewoon met Peco 55 gaan proberen? Of moet ik misschien veilig aan Fleischmann/Trix beginnen? Aan die laatste twijfel ik een beetje aangezien ik best wat negatieve reviews gelezen had op internet betreffende het spoor van minitrix. En ik wil eigenlijk liever geen railsbedding (zoals bij Fleischmann).
Alle (kritische) suggesties/tips zijn welkom. Indien mogelijk wel in jeugdjournaaltaal, want ik ben redelijk nieuw in de digitale trein wereld.
Alvast heel hartelijk bedankt
Groeten
Mathijs