![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
De eerder besproken overloop zit er in, er mist nu nog één wissel na de boog.
Door een fout in de bestelling moet ik hier nog even op wachten.
Die laat nog wel even op zich wachten ben ik bang. Eerst alles maar eens werkend/rijdend krijgen
Bedankt!
Bedankt, en bij dezeTimtrein85 schreef: ↑08 jul 2020 21:21 Wat een leuke baan wordt dit en wat heb je een boel mooie treinen![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar de stand van zaken!
DIe zijn inderdaad zeer moeilijk te krijgen, helemaal met kortkoppel mechanisme (de nieuwere variant). Deze ooit heb ik ooit op een beurs zien liggen, maar toen niet gekocht. Bij thuiskomst al spijt van... Gelukkig wist ik de handelaar te achterhalen en kon ik 'm alsnog aanschaffen.
Ook bedanktNico Essers schreef: ↑09 jul 2020 10:17 Ziet er allemaal heel netjes uit zo Vincent. Het filmpje met de actioncam is zeer goed gelukt door de ruime beeldhoek waardoor je goed in de bocht kun meekijken. Jammer dat je tunnelportaal dan erg groot moet worden wil je hem blijven gebruiken.. Ben benieuwd naar je verdere vorderingen.
Yes, het is gelukt, een nu-kopen op Ebay die verscheen toen ik net de pagina opende. En dat voor 15 euro. Valt mee toch?V.prins schreef:DIe zijn inderdaad zeer moeilijk te krijgen, helemaal met kortkoppel mechanisme (de nieuwere variant). Deze ooit heb ik ooit op een beurs zien liggen, maar toen niet gekocht. Bij thuiskomst al spijt van... Gelukkig wist ik de handelaar te achterhalen en kon ik 'm alsnog aanschaffen.
Kijk aan, dat is mooi! En echt voor een prikkie ook
Bedankt!