Oranje
-
Re: Oranje
Dass dan gratis BIER
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Zei iemand gratis bier?R Fongers schreef:Dass dan gratis BIER
Nu je het zegt ik heb wel trek om er zondag een te drinken tijdens NL-Spanje.
Maaruh is er iemand toevallig met een orange wagon bezig?
Gr Bruce
Sporend online op mijn site!
-
Jij misschien
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Grtzz Rob
-
Helaas niet....
Mischien een idee voor de volgende keer, Oranje koelwagen met een of andere bieropdruk.
Gr Bruce
Mischien een idee voor de volgende keer, Oranje koelwagen met een of andere bieropdruk.
Gr Bruce
-
Bruce,
Mn eerste spuitsel. Ziet er wel leuk uit vind ik zelf, maar moet toch maar een een Airbrush gaan kopen ipv Klo*ien met spuitbussen van 2 Euries, maar kosten geen drol.
Wel leuk en bedoeld om de spirit er in te houden.
De nw Maxon motor zit er nog niet in maar dat is een kwestie van uren.
Mn eerste spuitsel. Ziet er wel leuk uit vind ik zelf, maar moet toch maar een een Airbrush gaan kopen ipv Klo*ien met spuitbussen van 2 Euries, maar kosten geen drol.
Wel leuk en bedoeld om de spirit er in te houden.
De nw Maxon motor zit er nog niet in maar dat is een kwestie van uren.
Laatst gewijzigd door Rob Fongers op 10 jul 2010 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtzz Rob
-
Grappig die kleur op zo'n Tomix.
Kijk dat bedoel ik nou.
En het ziet er netjes uit, dus zo'n grote ramp is het dan niet.
Gr Bruce
Kijk dat bedoel ik nou.
Dat maakt niet uit, maar het gaat om het idee!R Fongers schreef: M'n eerste spuitsel. Ziet er wel leuk uit vind ik zelf, maar moet toch maar een een Airbrush gaan kopen ipv Klo*ien met spuitbussen van 2 kosten geen drol.
.
En het ziet er netjes uit, dus zo'n grote ramp is het dan niet.
Gr Bruce
-
mooi die oranje wagon, maar is na vanavond een gouden niet meer voor de hand liggend.
oranje suc6.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
oranje suc6.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Groeten Arnold en zoons.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
-
Mannuhhhhhhh
We gaan ervoor.............
We gaan ervoor.............
Grtzz Rob
Ik wens jullie allemaal een prettige voetbal avond.
Hoe het ook zal aflopen, laat het een feestje zijn.
Mochten we het geluk met ons hebben en kampioen worden, dan hoor ik het vast wel aan al het kabaal buiten, zal er vast wel wakker van worden, helaas begint mijn dag morgenvroeg om 4 uur al weer, dus zal zeker de wedstrijd niet uit zien.
mvg
Freddy
Hoe het ook zal aflopen, laat het een feestje zijn.
Mochten we het geluk met ons hebben en kampioen worden, dan hoor ik het vast wel aan al het kabaal buiten, zal er vast wel wakker van worden, helaas begint mijn dag morgenvroeg om 4 uur al weer, dus zal zeker de wedstrijd niet uit zien.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
heeeeeeel veeeeeel plezier of we nou winnen of niet (geintje we gaan winnen)
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Minder dan de tweede plaats kunnen we niet meer halen, alhoewel diskwalificatie kan natuurlijk ook nog.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.
-
Felicitaties voor Spanje
Grtzz Rob
klopt rob, maar zo als vanavond hadden ze het verdient, wat een kl.te scheidsR Fongers schreef:Felicitaties voor Spanje
wim jammer dat er geen elektronica werd gebruikt had je het ook leuk gevonden
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
groetjes henry
en nu weer verder maar ze hebben een feest verdient
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Tja, aan die 11 in het veld lag het natuurlijk niet, maar wel aan de scheids natuurlijk, en volgens mij was de bal ook rond, die rolde in ieder geval steeds weg.
En Henry al zat er elektronica in dan vind ik voetbal nog steeds niet leuk. En gelukkig hebben die 2 ook niets met elkaar te maken. Zelfs niet met treintjes. Je opmerking raakt dus kant nog wal.
Mvg
Wim.
En Henry al zat er elektronica in dan vind ik voetbal nog steeds niet leuk. En gelukkig hebben die 2 ook niets met elkaar te maken. Zelfs niet met treintjes. Je opmerking raakt dus kant nog wal.
Mvg
Wim.
Zijn we er weer ingetuind...
Hans![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Hans
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Zonder illusies is de wereld maar saai, dus laat ons maar lekker de in die illusie geloven.
Blijft de wereld tenminste leuk!
Het ligt alleen maar aan het feit dat er bij ons 1 bal te veel in het doel lag.
En wiens schuld dat is laten we lekker in het midden.
Feit blijft dat de scheids niet opperbest was! En het buitenspel was voor het doelpunt.
Spanje duidelijk de betere ploeg, en nederland heeft zich helaas in de 2e helft ook niet van zn betere kant laten zien.
Morgen weer een dag. Ondertussen heb ik weer sluitverlichting in mn wagon gebouwd!
Blijft de wereld tenminste leuk!
Het ligt alleen maar aan het feit dat er bij ons 1 bal te veel in het doel lag.
En wiens schuld dat is laten we lekker in het midden.
Feit blijft dat de scheids niet opperbest was! En het buitenspel was voor het doelpunt.
Spanje duidelijk de betere ploeg, en nederland heeft zich helaas in de 2e helft ook niet van zn betere kant laten zien.
Morgen weer een dag. Ondertussen heb ik weer sluitverlichting in mn wagon gebouwd!
Naar mijn mening is deze wedstrijd geen kampioen waardig, beide partijen hebben helaas geen kampioenwaardig voetbal laten zien. De scheidsrechter was inderdaad slecht, hij liep meerdere keren in de weg, floot ook voor onbenullige overtredingen (het idee van.. aah nu komt er vaart in, nu gaan we spelen...STOP...wat NU weer?) en hij en zijn team hebben die 2 meter buitenspel die leidde tot de goal niet gezien. Oranje geeft netjes de bal twee keer sportief terug en wie komen er bedrogen uit? Dat soort sportief gedrag zul je niet zo gauw zien van zuiderse landen. Daarbij, hoe is het mogelijk dat een van de meest inefficiente landen van Europa op zo'n schandalige manier met een buitenspel goal de wereldtitel "wint"?
De enige uitblinker: Stekelenburg! Wat kan die keepen, man van de wedstrijd!!
Met de volgende cup weet ik zeker: Gaan we weer net zo hard los als altijd!! Deelname is ook al een feest en ook dat mag al gevierd worden!! Veel plezier met de volgende cup!!
De enige uitblinker: Stekelenburg! Wat kan die keepen, man van de wedstrijd!!
Met de volgende cup weet ik zeker: Gaan we weer net zo hard los als altijd!! Deelname is ook al een feest en ook dat mag al gevierd worden!! Veel plezier met de volgende cup!!
Grtz Ed
NS, DB, SNCF, NMBS, FS
Fleischmann, Minitrix, Arnold, Kato, Mehano, THS, LS Models, Piko SAI
Full Analog
Flm 6735/6755
Weller W61
Lindström, Bahco & Knipex Tools
Bosch "Invented for life"
DeWalt "Guaranteed Tough"
NS, DB, SNCF, NMBS, FS
Fleischmann, Minitrix, Arnold, Kato, Mehano, THS, LS Models, Piko SAI
Full Analog
Flm 6735/6755
Weller W61
Lindström, Bahco & Knipex Tools
Bosch "Invented for life"
DeWalt "Guaranteed Tough"
Ik had ook op Nederlandse winst gehoopt. Wel moet me van het hart dat de situatie voor het doelpunt geen buitenspel was. Dat is overduidelijk aangetoond via vertraagde beelden. Máár de aanval daarvoor had Nederland een corner moeten krijgen na de vrije trap van Snijder. Verder vond ik de scheidsrechter inderdaad bagger. Niet dat hij beslissend was, maar hij haalde inderdaad alle vaart uit het spel door zijn constante fluiten. Nigel de Jong had rood moeten krijgen voor die karatetrap in de eerste helft, maar Iniesta (natrappen naar Van Bommel en daar geen kaart voor kijgen) en Puyol (overduidelijk vasthouden Robben bij diens tweede kans) hadden respectievelijk direct rood en rood via tweede geel moeten krijgen. Jammer dat de finale helemaal niets heeft gebracht.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Voor de Nederlandse Energie Maatschappij heeft het we wat gebracht. Meer betalende klanten, i.p.v. een jaar gratis.
Mvg
Wim.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mvg
Wim.
Hans,
Van mij mag hier nu wel een slotje op,
Mij kan het geen bal schelen waarom wie nu gewonnen heeft en wie nu verloren.
De sport is nu eenmaal een mooi voorbeeld voor de werkelijkheid, soms zit het mee, soms zit het tegen.
En aangezien dit een n-spoor forum is en geen voetbal forum mag dit topic wat mij betreft dus gewoon op slot.
mvg
Freddy
Van mij mag hier nu wel een slotje op,
Mij kan het geen bal schelen waarom wie nu gewonnen heeft en wie nu verloren.
De sport is nu eenmaal een mooi voorbeeld voor de werkelijkheid, soms zit het mee, soms zit het tegen.
En aangezien dit een n-spoor forum is en geen voetbal forum mag dit topic wat mij betreft dus gewoon op slot.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
Tja Freddy,
Het is komkommertijd en dan moeten mensen onderwerpen bedenken om te kunnen blijven kleppen
mvg Bouwe
Het is komkommertijd en dan moeten mensen onderwerpen bedenken om te kunnen blijven kleppen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar we hebben hier in dit forum toch wel degelijk gehad over treinen, toch?
Gr Bruce
Glaskast189 schreef:![]()
Maar we hebben hier in dit forum toch wel degelijk gehad over treinen, toch?
Gr Bruce
En dat liep als een trein.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
mooi hoor die inhuldiging
om kippevel van te krijgen
ik heb genoten van dit wk
groeten richard
om kippevel van te krijgen
ik heb genoten van dit wk
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft