De Sprinter is inmiddels voorzien van ingekorte draden en rijdt nu een stuk beter over de baan.
Tussendoor heb ik een aantal locs voorzien van andere nummers:

De Piko 1202 is vernummerd tot 1215, de Minitrix 6433 en 6503 zijn de 6427 en 6403 geworden (of andersom, ik denk dat ik de kapjes ergens heb verwisseld

). Dat zijn alle drie locs die mijn vader op de foto heeft gezet, wat nu toch een belangrijk ding aan het worden is bij treinen in mijn verzameling. De oude nummers heb ik, voor zover nodig, verwijderd met fijn schuurpapier waarna de Kleinspoor/THS transfers zijn aangebracht.
Het bekende stoomlocje van Fleischmann heeft een groen jasje gekregen, voor inzet als een soort NS-museumloc:

Het rode onderstel is zwart geworden, de drijfstang is zwart ingelegd en de ketel krijgt nog een nieuwe zwarte verflaag. Helaas heb ik bij het proefrijden de motor niet goed ingebouwd waardoor het tandwiel in het frame is weggevreten, dat wordt een donoronderstel kopen.
Deze goederenwagen is uit elkaar gehaald voor een nieuw project, iemand een idee wat het moet gaan worden?
Afgelopen week zijn ook transfers van Jos voor onder andere de Wadlopers aangekomen dus het wordt tijd om met deze verder te gaan. Het onderstel moet van de tweede Wadloper nog worden ingekort en voorzien worden van een decoder, de kappen zelf zijn in het stadium van schuren en plamuren.