bestäkast baan 345/42
Re: bestäkast baan 345/42
Het rechter stuk wordt een stuk waar een lokloods geplaatst gaat worden. Het spoor achteraan wordt verstopt achter een houten lat van ongeveer 5 cm hoog over de gehele lengte afgewerkt met stenen profiel
En links wordt een station en 2 Bruggen. Eentje voor de trein en een voor auto’s enz. De bogen worden afgeschermd door een berg en zullen niet te zien zijn.
En links wordt een station en 2 Bruggen. Eentje voor de trein en een voor auto’s enz. De bogen worden afgeschermd door een berg en zullen niet te zien zijn.
groetjes chris
-
Leuk idee met die hangkasten. Gaan we zeker volgen.
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
Hoi Chris , ga je de draadjes van wissels en dergelijke door de kastjes laten lopen ?
Wel mooi opbergsysteem .
mvg Sjaak
Wel mooi opbergsysteem .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hoi Sjaak de hele baan staat op houten latten en ik kan de hele baan op z’n zij zetten.
Ik ben nu bezig solderen van de bedrading aan de rails en de wissels ik zal een fotootje maken als ik de ringleiding ga maken van de onderkant.
Ik zal niet veel gebouwen neerzetten dus die verlichting kan ik ook al plaatsen.
Ik ben nu bezig solderen van de bedrading aan de rails en de wissels ik zal een fotootje maken als ik de ringleiding ga maken van de onderkant.
Ik zal niet veel gebouwen neerzetten dus die verlichting kan ik ook al plaatsen.
groetjes chris
Hoi Chris,
Je baan is niet diep, heeft krappe bogen, heeft scherpe wissels, en heeft veel rails op een kleine oppervlakte.
Maar alles bij elkaar vind ik het toch een erg leuke baan worden !
Zou het nog wat uit maken voor het plaatje om het stationsgebouw meer naar links te plaatsen.
Dus perronkop, dan het stuk met het stationsgebouw en daarna wat meer losse perrondelen.
Dan lijkt het geheel wat langer denk ik.
Ga zo door, ik blijf je volgen !
Groet,
Frank.
Je baan is niet diep, heeft krappe bogen, heeft scherpe wissels, en heeft veel rails op een kleine oppervlakte.
Maar alles bij elkaar vind ik het toch een erg leuke baan worden !
Zou het nog wat uit maken voor het plaatje om het stationsgebouw meer naar links te plaatsen.
Dus perronkop, dan het stuk met het stationsgebouw en daarna wat meer losse perrondelen.
Dan lijkt het geheel wat langer denk ik.
Ga zo door, ik blijf je volgen !
Groet,
Frank.
Met vriendelijke groeten uit Rotterdam,
Frank.
Frank.
Daar had ik nog niet overna gedacht en heb het gelijk toe gepast Ik kan niet teveel naar links want ik wil daar nog plek voor de fcs om te keren. Iets van een rotonde ofzow
groetjes chris