We zijn weer wat verder .
De achtergrond is wat aangepast , door middel van wolken , daar kom ik nog op terug zo.
Er is wat groen bijgekomen en het stationnetje is terug geplaatst de goederenloods is ook terug , voorlopig blijft het zo.
Over de wolken , het is een kwestie van uitproberen , kijken hoe het resultaat is , de methode zoals ik heb gedaan wil niet zeggen dat de beste is , maar kan als 1 van de velen worden beschouwd.Ik pakt een klein verfpenseel , daar zet ik wat witte verf aan met strepen ,lichtjes erover, dat doe je ook met een beetje bruine verf en zwarte , op willekeurige plaatsen waar je denkt daar wil ik een wolkendek hebben .
Vervolgens pak je een kleine sponsje, maak je een beetje nat en wringt weer uit zodat die iet of wat nat blijft , je gaat over de plekken die je hebt aangebracht , in een richting van links naar rechts , net zolang totdat je denkt het is goed ,wat helpt is meerdere kleuren bij elkaar te nemen .
Je krijgt de waas die je op de achtergrond ziet , nogmaals lukt het niet in 1 keer blijf proberen .