Audenzeel baan
Re: Audenzeel baan
En weet je dat over 2 jaar ook nog? Gebruik je geen labeltjes?
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Ik zou het eerlijk gezegd waarschijnlijk al vrij snel kwijt zijn wat waar naartoe gaat als je een kleur gebruikt. maar iedereen heeft zo zijn eigen manier van bouwen.
RegioDB Tp V - Dinamo - Koploper - Peco code 55
Op m'n PC staat een letterlijke kopie met labels ja, op de baan zelf niet, af en toe een letter die correspondeert met m'n plan. Natuurlijk dus ook aangepast nadat het af was anders zou het nog in de soep lopenshoven schreef:En weet je dat over 2 jaar ook nog? Gebruik je geen labeltjes?
Een update, mijn eerste berg
Ik heb wat piepschuim gekocht, wat sateprikkers, behanglijm en tegellijm en heb met de papiermache prut de berg bekleed. Alles met de hulp van nproject.org (ik herinner me dat de eigenaar hier zit, daarom bedankt ).
Fototjes:
Ik heb wat piepschuim gekocht, wat sateprikkers, behanglijm en tegellijm en heb met de papiermache prut de berg bekleed. Alles met de hulp van nproject.org (ik herinner me dat de eigenaar hier zit, daarom bedankt ).
Fototjes:
mischien een gekke vraag, maar kun je wel bij de treinen komen in de berg als er iets fout gaat??
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Haal je de berg er toch af Henry
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Ja idd Hij weegt zo goed als niets dus kan hem altijd optillen, verder kan ik overal in de berg bij als ik de rest even stop zet.