Dank voor de fijne reacties

, de lucht was even geplaatst voor de foto om zo het onderwerp naar voren te halen ipv gordijnen en luxaflex
Deze avond even een uurtje bezig geweest en figuurtjes geplaats en landbouwvoertuigen het is nog niet helemaal af op het pad een de voorzijde moeten nog wat dingen worden toegevoegd.

Zoals jullie zien zijn de weilanden niet groot ,en hier komt oudewetse hooien met kar en ossen samen met de het "moderne" tractorgeweld.

Hier de achterzijde , het pad loopt door richting de appelboomgaard waar een huisje is toegevoegd en een buiten toilet (links naast het huisje onder de bomen).

Hier een beter zicht op het huisje met buiten toilet.
Even offtopic over het buiten toilet huisje...in de tijd dat ik in het leger zat en op oefening in Duitsland klopte ik bij een boerderij aan (bewaakten een brug) om naar de wc te mogen , werd door de boerin naar achteren begeleid en gingen de varkensstal in ..ze wees me op zo'n hokje in de hoek van de stal tussen de varkens ,het was een buiten toilet met een hartje in de deur die ze binnen hadden geplaatst ,gelukkig zat er een modern toilet in
Goed we gaan verder...

Hier een picture van de voorzijde, heb wat stalen hekwerk geplaats op cruciale gevaarlijke delen langs de kant.
Dit weekend weer verder ermee..

Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.