Nadat ik de vorige baan heb afgebroken omdat ik daar niet kwijt kon wat ik eigenlijk wil:
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 9&start=50
wat aan het prutsen geweest met een diorama en daarna was het niet meer noemenswaardig

Maaaarrrr, Eenmaal besmet kon je hier gewoon niet meer vanaf. De zolderkamer is ondertussen geruild met de zoon en op zijn oude kamer ga ik toch weer aan de slag. Omdat die lange sporen (die ik dus het liefst zie) niet kunnen geen compromis maar gewoon heel wat anders. Een kleine pendelbaan (112x60) met 3 opstelsporen en een eindstationnetje. Zo kan ik toch wat met scenery klooien en daarnaast aan de slag met dat automatisch rijden. Het baantje is gebouwd. Echter nu ik in de fase zit van het automatiseren en ik nadenk over wat ik ermee zou willen doen toch besloten om te kijken of de mulitmaus en koploper het is voor mij.
Het antwoord is NEE. Ik wil iets dat ik nu nog niet begrijp en waarmee ik naar mijn mening (jaja ik ken de discussies hier en die wil ik voorkomen

Afgelopen week bij Martin geweest en hoe klein de baan ook is ik ga aan de slag met Dinamo icm iTrain. Waarom? Omdat ik dinamo complex vind en dat wil ik dus onder de knie krijgen. Daarnaast zie ik leuke toekomstige mogelijkheden met die OC32 om wat meer "leven" in de baan te krijgen.
Maar goed genoeg geluld. Ik zal eens kijken hoe ik hier weer een paar foto's kan krijgen. Dat vergeet ik dus na al die tijd

Groeten, Sjors