Ik heb een trix mobile station 2 en een littfinski s-dec-4-dc wisseldecoder.
Bij het programmeren gaan de wisseltongen van de eerste wissel heen en weer, maar hoe zet ik deze in de mb2 ?
Staat niets over in de handleiding van de mobile station 2.
B.v.d. Hennie
wissels met de trix mobile station 2
Re: wissels met de trix mobile station 2
Hennie, als het goed is heb je dus nu het wisseladres van je wisseldecoder geprogrammeerd. Hoe je dat doet lees je hier http://www.ldt-infocenter.com/dokuwiki/ ... _23_nl.pdf
Via je mobile station 2 ga je naar je wissel bediening. Deze hoef je niet aan te maken of iets, die zijn standaard aanwezig. Om hem te programmeren volg je de handleiding hoe je de wisseldecoder in programmeermodus zet, om het daadwerkelijke adres van je wissel te programmeren moet je dan alleen een wissel bedienen via je mobile station 2. Daarna uit de Programmeer Modus gaan en je kunt je wissels bedienen. Als je adres 1 geprogrammeerd hebt, en je hebt 4 wissels aangesloten dan krijgen die automatisch adres 1 tm 4.
Via je mobile station 2 ga je naar je wissel bediening. Deze hoef je niet aan te maken of iets, die zijn standaard aanwezig. Om hem te programmeren volg je de handleiding hoe je de wisseldecoder in programmeermodus zet, om het daadwerkelijke adres van je wissel te programmeren moet je dan alleen een wissel bedienen via je mobile station 2. Daarna uit de Programmeer Modus gaan en je kunt je wissels bedienen. Als je adres 1 geprogrammeerd hebt, en je hebt 4 wissels aangesloten dan krijgen die automatisch adres 1 tm 4.
Re: wissels met de trix mobile station 2
Bedankt Joost voor de uitleg.
Het werkt. Ik zat in de tools-mode , vandaar.
Gr. Hennie
Het werkt. Ik zat in de tools-mode , vandaar.
Gr. Hennie