Hallo allen en dank maar weer voor de leuke commentaren.
Het werk gaat hier door natuurlijk, maar niet elk struikje wat ik plaats is direct een foto waard vind ik zelf. Ik ben druk in de weer met groenen, en stukje bij beter wordt die helse rots elke keer weer wat groener. Ik moet nog even op jacht naar imitatie van gaas wat ze in het echt vaak over de rotsen spannen.
Eerst eens jullie posts doorlezen.
traiNiac schreef: ↑27 jan 2021 19:07
Wat ga je doen met die hamer?
![Boink 8)7](./images/smilies/bonk.gif)
of
![Boinkx2 7(8)7](./images/smilies/bonk3.gif)
?
Prachtige plaatjes weer Jeroen. Hoe heb je dat autowrak zo fraai gekregen?
@traiNiac,
Het is een autootje uit de rommeldoos waar ik enkel de carrosserie van heb gepakt, maar dat had je waarschijnlijk zelf al bedacht. Ik heb hem eerst met de goedkoopste spuitbus van de Action bruin gespoten. Erna ben ik wat tekeer gegaan met diverse roestkleur-poedertjes van Artitec. Omdat ik die vaak mix met water -je krijgt dan een soort papje- kun je leuk kleuren in elkaar laten overlopen. Laat je fantasie de vrije loop, zou ik zeggen.
Ohja, en die hamer? Daar sla ik spijkers mee in mijn berg om daar de andere pool van de GreenKeeper op te zetten.
BenQ schreef: ↑07 feb 2021 10:24
Jeroen,
Gewoon 1,4 meter kademuur maken.
@BenQ,
Haha......ja ik moet helaas nog wat meer dan 1,5 meter, maar goed we doen elke keer als ik zin heb een stukje.
@Wim H ,
Ja, ik was met deze zee van vrije tijd ook graag daarheen gaan voor een wandeling en natuurlijk om gezellig treinen te kijken met een koude mixdrank erbij van gerst, mout, hop en water.
Met het buurforum bedoel je dan die verzameling klinknageltellers en zure korte lontjes van Beneluxrail? Daar kijk ik nooit meer, maar ik zal het eens opzoeken. Volgens mij schrijft die gast ook op Stummi, maar ik heb zijn draadje nog nooit gelezen. Dank voor de tip alvast. Enne......ja, herfst is weer eens wat anders. Ik ben er heel blij mee hier, want het is heerlijk kleurrijk.
@141 ,
Dank voor je bijdrage. Ik ga die link eens bekijken. Je hebt me wel op een idee gebracht trouwens. Oudere auto's zijn wat meer voorhanden in onze prachtige schaal, en het is wel weer een leuke scene.
Goed, dan nog maar een paar foto's tegen de verveling van al die lappen tekst. By far mijn oudste lok is deze 103, die eigenlijk qua tijdperk niet meer past, zeker met zijn IR-sleep, maar ik blijf het een mooie lok en mooie combi vinden. Deze brave jongen, want nooit gezeik, (de lok he, niet mijzelf
![Boinkx2 7(8)7](./images/smilies/bonk3.gif)
) is al zowat 25 jaar oud. Jazeker, vroeger was alles beter. Toen mocht je nog 130, was corona bier, boeide CO2 uitstoot niemand wat, hadden we nog wel eens echte winters en reed de NS ook gewoon als er 3 cm sneeuw viel.
In ieder geval mag ie even poseren bij weer wat groen, waar precies een streepje zon op viel.
Nou, en dan maar van een andere orde is deze ICE 3, die zijn rondjes nog door het Rheintal rijdt om de druk op de IC's wat te verlichten. Ik gooi er maar meteen even 4 foto's tegenaan, dan zien jullie ook wat groen hier en daar. Dan ga ik direct maar weer door met groenen enzo. Laterrr!
J.