Goede avond iedereen, ik zou me bijna opnieuw moeten voorstellen zo stoffig is dit draadje geworden sinds de zomer. Het was al een soort van voor aangekondigd en wat vele van jullie toen al gezegd hadden, hobby stond even op plek weet ik hoe veel. Alles goed hier, de kleine groeit als kool en op den werk vloer is het verrassend druk geweest afgelopen zomerseizoen. Hoeft geen geheim meer te zijn dat ik die werkvloer regelmatig deel met ene
@Jeroen en dat we naast wat werk elkaar ook regelmatig zagen voor belaNgrijkere zakeN daN werk. Goed, genoeg gekletst, er is best wel wat progressie geweest afgelopen maanden, kleine stapjes vormen samen ook een geheel. Bekijk, jureer en geef tips of tricks waar jullie denken dat ik die nodig heb. Belangrijkste is, ik geniet na een 1,5 jaar nog steeds volop van het creëren in deze hobby.
Overzicht van het deel wat goed onderhanden is genomen laatste maanden. Ik eindigde hier volgens mij met die tunnel ingang achterin het shot, wat zit daar voor rare witte waas over de grijze muur zou je je kunnen afvragen. Ja dat is dus een Stanley geweest tijdens het carven van de rotswanden.
Zoals te zien is het oude spoor nog in gebruik voor wat overslag van eventueel post artikelen of andere klein materiaal waarvan de preisers in het dorp gelukkig worden.
Hier zien we iemand van de noeste arbeid, in deze tijden heeft meneer het meer dan druk genoeg, al heeft hij nog wel even tijd om te genieten van een of ander vaag kunstwerk op de muur.
De gips reparatie aan de betonnen muur is hier nog niet aanwezig, wel al wat groen. Ik dacht dat het wel grappig was een klimop langs de bovenleiding mast te plaatsen, geeft wel een fijn effect vond ik.
Nog een overweg shot, tijdens het installeren van alles is er een ledje gesneuveld, gelukkig was daar
@Hoontje die mij een rood lampje kon sturen om dit te fixen. Nogmaals dank, en zoals beloofd, een vermelding in mijn draadje
Hij was al van verder af te zien in het eerste shot van deze avond, hier dan van dichterbij. Nog au aan de ogen fel rood, maar deze aanwinst rijd vrolijk rondjes af en aan met van alles en nog wat aan goederen.
Niet een heel scherpe foto, maar wel wat leuke details te zien. Een dwergsein op stok voor het uitrangeren van het spoor, kastje er op voor de schakel units. Staal roosters voor het oversteken van het spoor en..... 2 scheef staande lantaarns op deze foto
. Niet echt duidelijk maar wel aanwezig de bescherming rondom de lantaarns gemaakt van bloemisten draad. Zwart geel gestreept en wat roest poeder, misschien in de volgende post in wat meer detail, dan is het groen aan die kant ook wat beter voor elkaar.
En hier zien we een 111 voorbij schieten aan de 4 panden die ergens op de tafel gaan komen. Interieur en verlichting is er in gebouwd, dus wanneer deze een definitieve plek gevonden hebben en aangelokten zijn zullen hier zeker foto's van komen.
Goed dat was hem voor nu, binnenkort ( uhum ) vast meer
Groetjes