Mijn kofferspeelbaantje

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Re1044

Mijn kofferspeelbaantje

Bericht door Re1044 »

Als je van alles al een keer hebt uitgeprobeerd hebt,ga je kijken en bedenken wat er nog mogelijk is .
Met de jaren verschuift ook de interesse in bepaalde zaken , dingen die je daarvoor nooit de interesse had, is dan in een keer
zo belangrijk geworden .
Ik ben begonnen met een simpel kofferbaantje , althans een poging daartoe, rekening houdend dat bepaalde loks ,wagens en rijtuigen enkel voor dit baantje geschikt is, daar heb ik een aantal dingen van .
De rails is van Kato Unitrack , verouderd en er gaat nog het een en ander aan gebeuren .
De afmeting is 60cm x 42cm.
Het verdere verloop van bouwen volgt met dagen ,weliswaar niet iedere dag maar wel met regelmatig een update .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alex

neudalhausenstadbahn

Re: Mijn kofferspeelbaantje

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, de posities van de gebouwen zijn naar mijn mening in ieder geval goed gekozen.

Hou je de achterkant kaal als schaduwstation of heb je daar nog andere plannen mee?

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
Re1044

Bericht door Re1044 »

Michiel , dat is bewust zo gedaan want ,alles over 1 geheel bekijken is niet mooi , dan moet er een uitdaging in komen maar er komt nog meer aan,
weliswaar niet spectaculair ,maar wel van dien aard dat het erbij toevoegd om net dat ene extra te willen.

Ik ga de achterzijde mettertijd voor zien van 2 wissels en een zijspoor , zodat je een korte trein of railbus kan parkeren .

Alex

Onderwerp starter
Re1044

Bericht door Re1044 »

Inmiddels is het een tijdje stil geweest , ik ben weer verder gegaan en na een periode van andere prioriteiten , besloot ik met het kofferbaantje verder te gaan .
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben vooral bezig geweest , wat ik eigenlijk wil , ik heb redelijk veel Oostenrijks , dus ben ik daar verder op gaan richten .
Er zal binnenkort wat bebouwing op komen en hier en daar wat andere details.Het kan even duren voodat ik weer wat post .

Alex

neudalhausenstadbahn

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Lekker bezig, groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie