Ik heb de draden bende wat beter georganiseerd en nu de aansluiting aan de zijkant van de baan gemaakt zodat ik de centrale niet meer op de baan hoef te plaatsen. Hout om een box te maken voor de aansturing (Z21, WiFi en power voorziening) licht al klaar.
Verder nog wat bestellingen geplaatst die hopelijk deze week binnen komen zoals extra Servo’s, het ballast, wat scenery en toch ook wat extra rollend materieel
Afgelopen weekend ook de achtergrond wanden er in gezet. Ik had gehoopt en geprobeerd het 3mm hout netjes in een boog te buigen dmv heet water en stoom maar dat bleek toch een rotsklus waar ofwel ik het niet mooi gelijk gebogen kreeg of het hout doorbrak. Zo bleek 20cm hoog toch een stuk moeilijker dan mijn 10cm oefen stukje. Uiteindelijk dus maar voor een ouderwetse oplossing gegaan waar de platen haaks op elkaar staan in de hoeken. Voor de achtergrond zelf zal ik PeArd achtergronden gebruiken maar die gaan pas rond de kerst geplaatst worden. Eerst maar eens de Servo’s afronden, gaan ballasten en natuurlijk die puntstuk polarisatie. Zo ben ik nog wel even zoet
Nog even een foto voor de laatste indruk.