Eindelijk is er na een lange periode een start gemaakt ,er waren verschillende hobbels op de weg sinds Mei 2021.
Na het afbreken van Tal der Eichhörnchen heb ik Laminaat gelegd op de slaapkamers, de oude was echt aan vervanging toe en was nog van de vorige bewoners.
Toen kwam er een moment van een blokkade waar ik niet wist hoe of wat te gaan doen had geen idee omdat ook nu de beschikbare plek kleiner was geworden om iets neer te zetten.
Geprobeerd om nog een voorbeeld te nemen aan de baan van William Sankt Georgen wat mij zeer aansprak en wat aan te passen naar mijn wensen maar dat lukte niet, william heeft hem al te mooi en goed gemaakt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ben toen verder gegaan met mijn andere hobby RC Trucks en ging een RC Boot bouwen daar gaat veel tijd inzitten. .nog niet klaar
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
En toen was het volgende ...kreeg vorig jaar begin Oktober Corona en dacht dat ik snel op de been was ...helaas ik ben nog steeds aan het herstellen 3,5 uurtjes werken per dag en daarna is de energie op en krijg therapie, sporadisch ben ik bezig met de bouw van een nieuwe baan dat geeft weer wat positieve energie.
Terug naar waar het om gaat
De Naam van de baan is Kleinerbach de plaats bestaat niet maar er is wel een riviertje in Rijnland-Palts in de buurt van Homburg heb ik ontdekt....eigenlijk vertaald is Kleinerbach Klein Eerbeek.
Het landschap waarin ik ga bouwen zal er zeker bij passen.
De Afmetingen: 2,00m x 1,20m
1,20m wordt doormidden gedaan in 2 gedeelten (zie tekening)
achterzijde komt het schaduwstation en ruimte voor alle decoders enz.
Het geheel staat op wieltjes om de baan te verrijden ivm ramenwassen en om ook in de kasten te kunnen komen.
Het baanplan ga ik aanpassen terwijl ik aan het uitleggen ben van de rails en is het baanplan een idee hoe het ongeveer gaat worden.
Wordt vervolgd.
![Afbeelding](https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/photo/540/19f014d9-26e3-40d0-9300-08fcadcfb611.jpg)
![Afbeelding](https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/photo/540/a14bdecc-de67-421e-804a-8d792fba7106.jpg)