Wassried is het station waar ik nu druk mee aan het bouwen ben. Dat kan ik op de behangtafel doen, want het is een zelfstandige module. Recent heb ik verlichting aangebracht: straatlantaarns, ledstrips onder de stationskap en een string van kerstboomlampjes onder de huisjes. Dat aangestuurd via een wisseldecoder en bistabiele relais.
De kolenboeren aan de linkerzijde was een flinke klus, dat wordt wel leuk. Daar moet rangeerwerk op komen. Een loc brengt 3 kolenwagens bij de ene kolenboer en haalt daarna 3 wagens bij de andere op. Leuk plan, hopelijk gaat het lukken. iTrain heeft gelukkig veel mogelijkheden daarvoor.
Aan de voorzijde staan 10 volkstuintjes, heel knus. Recent heb ik ook flink wat bomen geplaatst. Nu nog de sporen ballasten en de voortuintjes va de achterste rij van halve huisjes gezellig vullen. Zie hieronder de boven- en onderzijde van Wassried. In detail staat het op mijn website.

Het werd ook tijd om actuele plaatjes van de hele baan te plaatsen, die staan op mijn website https://www.kolenberg.eu/reichenbach-fotos/.
Klik op de foto's om ze groot te zien. Hier alvast een overzicht van mijn treinkamer. Daarop zie je station Wassried even op z'n plek aan de achterzijde.
In de rechterhoek komt een berg met een tandradbaan. Michiel maakt hier een bergstation voor, dat wordt al mooi. Er hangt nu zolang een model om de verhoudingen te testen.